Wat vinden jullie....

Voor mijn oudste Wesley (19) gebruikte ik alleen pampers. nu met Rowan ook alleen pampers. Ik zweer bij deze luiers. Hier komt geen ander merk in huis.
Wellicht een tip over Pampers luiers. Als er een luier afscheurt bij de zijkanten er is iets anders mee,(al is het maar 1 luier op een pak) niet weggooien, die luier betekend 1 pak gratis. Ik deed dit bij mijn oudste zo en nu weer. Zodra er iets met de luier is, dan bel ik naar de klantenservice van Pampers en geef mijn "klacht door". Ik vertel dan ook dat dit eigenlijk niet zo mogen (alles is al duur genoeg tegenwoordig). Dan zal de dame of heer van de klantenservice je wellicht vertellen dat je een heel pak vergoed krijgt. Ze storten het bedrag dan op je rekening. Dat is toch een flinke korting. Je moet dit ook niet iederen week doen. Maar lekker verdienen zo.

Groetjes,

Annemiek

tja sorry! hier nog zo'n mama die voor de kruitvat luiers gaat!
super... wel eens wat anders geprobeerd... maar kom er toch weer op terug...
duurd heel lang voordat deze doorlekt..
het mooie is dat kruitvatluiers alles gebruikt ook de achterkant absorbeert als de voorkant vol is!

veel succes! Linda  

Hoi

Ik heb nu bijna alle merken getest en ik blijf een grote kruidvat fan hoor! Die ruiken niet bij plassen en minder bij poepen.... Ook zijn ze niet duur.... Alleen heb je soms goede aanbiedingen van Huggies of bonnen voor pampers (hihih) dan koop ik ze wel want dan zijn ze goedkoper per luier dan de kruidvat... Maar niet alle aanbieding zijn goed genoeg om mijn kuidvat luiers uit de raam te gooien... hihih....

dus conclusie kruidvat.... al heb ik nu 2 pakken pampers, 3 pakken huggies en 1 superpak kruidvat (88 stuks) in huis!

grt suuz mv joshua 8-2-07

goewan-mats plast ook heel veel en blijft alleen met pampers droog, maar inderdaad heeft hij vaak een plastlucht om hem heen terwijl hij om de 3 uur een schone luier ktijgt (ivb met de geur)

Mijn oudste had altijd broekies van de aldi en deed het daar erg goed mee.

Voor danny hebben we ze nu ook en ik ben weer heel erg tevreden.

'Ze kosten maar 9.95 voor 70! luiers.

groetjes irene

Pampers vind ik wel fijn. Maar ook die van AH eigen merk, Etos eigen merk en nu gebruiken we Huggies. Ook fijn.
Kruidvat vond ik minder, DA eigen merk ook minder.
Het is gewoon een kwestie van uitproberen. Want elk kind is anders.
Wat ook wel eens wil helpen is een maatje groter.

Terug
Bovenaan