wat vindt de ha een normale duur van je cyclus????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

even een vraagje over de duur van je cyclus. ik heb het hier ooit gelezen, maar kan het niet meer terug vinden. kunnen jullie mij vertellen wat de gemiddelde huisarts een normale lengte van je cyclus vindt???

alvast bedankt.

groetjes Nicole

hoi Cosy

de HA vindt een 'normale'cyclus tussen de 26-35 dagen regelmatig...maar tja je kunt ook een   'normale' cyclus van 40 hebben zonder dat er iets aan de hand is. verschilt van persoon tot persoon. Ik zou gewoon ff je HA bellen wat hij er van denkt. Het woordje 'normaal' vind ik nogal realtief.

veel succes!

liefs sweety

hoi Sweety,

dank je voor je antwoord. ik heb na het stoppen met de pil twee keer een cyclus van 28 dagen gehad, achteraf denk ik ontpillen, want de derde cyclus heb ik eisprong gevoeld en had ik een cyclus van 30 dagen, nu zit ik op dag 31 en test geeft aan niet zwanger, dus hoop gewoon dat mijn lichaam me niet in de steek laat en ik gewoon ongesteld wordt!!!!!

groetjes Nicole

lieve cosy

het kan ook zijn dat je cyclus een paar dagen langer wordt/is hoor, namelijk ik bwn in maart gestopr met de pil. april 25 dagen, mei 26 dagen, juni MK, en juli zwanger maar cyclus van 32 dagen. Ik weet dit omdat ik met ov testen heb gewerkt en ik weet dus dat ik op dag 12, dag 13, dag 14 en dag 18 mijn ei had, en ik was stees precies 14 dagen later ongi. dus mijn cyclus werd steeds langer! mischien is dit bij jou ook het geval?? of heb je nog niet genoeg HCG in je bloed?? sommige meiden hier hebben pas na 1,5-2 weken een positieve test!

Ik wens je veel succes met afwachten!

liefs sweety (6w4d zw)

hoi sweety,

fijn dat je zo een uitgebreide uitleg geeft. ik heb deze maand ook ov testen gebruikt en op dag 17 gaf deze aan dat mijn ei er aan zat te komen, stel dat deze op dag 18 is geweest zou ik nog steeds vandaag ongesteld moeten worden, dat vind ik zo vreemd. ik denk niet dat ik zwanger ben, heb echt een paar dagen een ongi gevoel gehad en verder niet echt klachten, ja moe, maar dat ben ik volgens mij altijd rond nod. we wachten dus maar gewoon af en hopen dat alles goed blijft werken.
geniet je van je zwangerschap of heb je veel klachten? leuk dat je nog op dit forum bent trouwens.

groetjes Nicole

graag gedaan hoor!! totaal geen moeite!! Tja het menselijk lichaam is een heel apart iets ja...en ik had trouwens ook totaal geen klachten hoor! Nog steeds niet eigelijk op wat klampen na ( wel behoorlijk pijnlijk maar normaalomdat je darmen enz. ander plaatje krijgen) niet moe, iets meer honger, maar eet minder...niet misselijk niks. dus dat zegt niks. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar waarom doe je niet gewoon een testje? nee heb je en ja kun je mischien krijgen?? scheelt een hoop gewacht en heb je mischien iets meer zekerheid?? het kan in ieder geval geen kwaad denk ik, maar wat jij zelf wil natuurlijk.

Tuurlijk blijf ik gewoon lekker hier!! hardstikke leuk jullie allemaal blijven volgen en een hart onder re riem steken...zelf heb ik hievoor een MK gehad dus...voorlopig blijf ik gewoon lekker met jullie meeleven!!

liefs sweety

hoi,

Ik heb vanochtend (1 dag overtijd) een test gedaan, digitale van CB die gaf aan : niet zwanger". dus ja dan heeft nu weer een test doen geen zin. ik hou je op de hoogte enne wat fijn dat het zo goed gaat met je.

groetjes

owwwwww sorry, dat wist ik niet...nee, dan heeft opnieuw testen nu nog geen zin nee, mischien morgen of overmorgen als je dan nog niet ongi bent nogmaals proberen?
erg he die onzekerheid...hoop dat het snel duidelijk wordt voor je ( liefs natuurlijk zwanger!!)

liefs sweety

Terug
Bovenaan