wat vindt de ha een normale duur van je cyclus????

hoi,

ja ik hoop natuurlijk ook zwanger, maar moet je zeggen dat ik het niet eens een ramp vind als dat niet zo is als ik maar duidelijkheid krijg, ik laat het je weten. bedankt he, is toch fijn dat je het zo even kan delen.

groetjes

heb net toch even de huisarts gebeld, ga namelijk van huisarts veranderen in verband met verhuizing en dacht vraag het maar meteen ff. de assistent gaf aan dat het heel normaal is als je net bent gestopt met de pil en dat je dan dus ook niet precies 14 dagen na je ovulatie ongesteld hoeft te worden, dit stelde mij toch wel gerust. ik dacht meld het toch maar even want er zijn volgens mij ook veel anderen die hier problemen mee hebben.

groetjes

idd cosy na je pil kan je lichaam ook ontpillen...tegenwoordig zijn de pillen zo licht dat de meeste er niet zo veel last van hebben maar het kan wel...en idd hoef je niet na 14 dagen na je eitje ongi te worden, tis een richtlijn en voor iedereen anders, zijn zat meiden die al na 12-13 dagen ongi worden of pas later...wens je toch veel succes ookal ben je niet super rouwig mocht het niet zo zijn, zou toch heel mooi zijn als het wel raak is nietwaar?? en daar zijn juist forums voor hahahaha

knuffel sweety

hoi Sweety,

dacht laat nog even weten hoe het is afgelopen. ik ben gisteren ongesteld geworden. had het natuurlijk geweldig gevonden als ik wel zwanger zou zijn, maar nu kunnen we tenminste weer verder, nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!

groetjes Nicole

hee cosy!!

lief van je dat je er nog aan dacht!! balen dat je ongi bent geworden maar wel fijn dat je nu weer meer zekerheid hebt en er weer voor kunt gaan!! wens je veel succes hoor!! wie weet de volgende ronde!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan