Wat voel ik hem goed bewegen zeg!

Hallo meiden,

Jarenlang heb ik me geprobeerd voor te stellen hoe het nou zou voelen als je baby in je buik beweegd...

Nou, nu kan ik erover meepraten want voel het regelmatig. Udo heeft zijn zoon nu ook gevoeld. Wat is dat bijzonder, de eerste "ontmoeting" tussen vader en zoon. Udo vond het wel wat vreemd. Haha trok gelijk zijn hand weg hahahhaha.

Hoe gaat het bij jullie? Heeft jullie man/vriend ook al "gedag" gezegd?

Zijn er zelfs nog meiden die niks voelen misschien?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik voel nog steeds plopjes maar ben vrijdag pas 19 weken.
hoeveel weken ben jij nu? nu voel je geen plopjes meer is sterker geworden of niet??

Geniet ervan
 
Oh wat mooi! Echt een speciaal moment!

ik voel heel zelden een plop aan de zijkanten van mijn buik, dat komt omdat de placenta aan de voorkant ligt; dan voel je gewoon minder...wel jammer want bij mijn eerste had ik al heel veel gevoel rond deze tijd...afwachten dus maar...

Geniet ervan!
xxxx
 
Ook mijn man en ik genieten volop vande kleine, die beweegt super en kan je heel duidelijk voelen. Heerlijk intiem moment is dat, wij met ons 3tjes!
Ook de meiden vinden het helemaal super!

Geniet er maar lekker van!

Liefs Kirsten
 
Ik voel de baby af en toe maar nog steeds niet heel overtuigend. Bij de andere 3 voelde ik rond deze tijd (18 weken) al veel meer dus ik vind het ook wel spannend. Ik vind altijd dat als je de kleine al goed voelt neemt dat een stuk(je) onzekerheid weg. Ik heb pas over 2 weken de 20 weken echo dus tot die tijd maar hopen dat de bewegingen steeds krachtiger worden zodat ik het goed kan voelen.

@ Micromuis84: voelt het zoals je van te voren gedacht had hoe het zou voelen? Geniet er maar lekker van!!!!. Nu is het nog leuk. Wellicht komt er een tijd dat hij heerlijk tegen je ribben ligt te draaien en schoppen dan dan verlang je terug naar de tijd dat je het nog leuk vond al die bewegingen. Ha ha ha

Groetjes!!
 
Ja ook hier hebben we al 4(!) Weken geleden samen kennis mogen maken met onze zoon, en nu in week 20 laat hij elke dag van zich horen!! Voor het slapen gaan liggen we samen met onze handen op de buik en voel je hem naar onze handen 'toezwemmen' ik voel het van binnen en mijn vriend aan de buitenkant hihi, de ene keer sterker dan de andere keer maar het blijft zo mooi! Ik wordt er altijd rustig van en val dan ook vaak zo in slaap
 
Hoi,
Ik voel sinds vorige week die kleine. En mijn man heeft afgelopen weekend de kleine ook gevoeld. Aan de buitenkant voel je het nog maar soms en zachtjes, maar van binnen is het alweer een drukte van jawelste! Aan de ene kant leuk hoor om het te voelen, maar aan de andere kant weet ik van mijn vorige zwangerschap hoe gek ik op een gegeven moment werd van die drukte maker in mijn buik. En dit is ook weer een druktemaker haha. Elke keer als ze naar het hartje willen luisteren moeten ze de baby achter volgen, want het ligt weinig stil haha. Ook word ik er soms zo enorm door afgeleid, niet altijd even handig dus. Ach ja, ik weet in ieder geval de hele dag door dat het goed gaat met de baby :)
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan