Wat voel ik hem goed bewegen zeg!

hoi hoi,

Super leuk allemaal, ik voel ook sinds een weekje onze kleine uk:D ben morgen 19 weken:D mijn vriend heeft de uk nog niet gevoeld, het is echt van binnen uit!:D maar nooit gedacht dat het zoo bijzonder zou zijn!!

liefs xx
 
Hay meiden,

Voor een eerste voelde ik het (naar verhalen van anderen en wat staat op de website) best wel snel. Maar het is overduidelijk.....toen al. Nu wordt het alleen maar duidelijker en harder. Eerst waren het plopjes en nu voelt het alsof je zelf een vingertop onderaan de buik drukt alleen dan komt het van binnenuit. Vooral als ik 'savonds aan het lezen ben, lig dan op mijn rug, laat hij even weten dan hij minder ruimte heeft.....
Udo voelde gisterenavond 6 keer een duwtje terug....zelfs ik schrok even van het gevoel van gisterenavond, is nog niet eerder zo hard geweest...
Ik ben vrijdag 21 weken...............ik hoop dat de meiden die het nog niet voelen of twijfelen snel duidelijker wordt en dan: genieten geblazen van het teken van leven.........

Liefs

Liefs
 
Lekker is dat he. Ik voelde die kleine ook al zo vroeg (13,5 week) En moet zeggen ik heb geen beurse ribben of pijnlijke trappen gehad. Dus alleen maar genoten. De eerste kennismaking met papa was met de 19 weken. Papa kon met zijn hand niks voelen en ging met zijn wang op mijn buik liggen. En Wurm vond het nodig om papa in het gezicht te schoppen.
 
Hay
Ik voel de mijne soms ook goed bewegen en is idd een speciaal gevoel en ook mooi ik ga morgen lekker babykleertjes en andere dingen halen voor onze zoon ben nu iets meer dan 21 weken moet vandaag dan ook naar de vk maar kan bijna niet op of neer van de pijn

Xxx
 
Terug
Bovenaan