Wat voelde ik me een slechte moeder!

dat is wel even schrikken denk ik.
Tieme is laatst bij de buurvrouw aan de tafel gaan staan en viel toen ook
ineens om dus met zijn lip op de tafel ook bloeden. Gelukkig was het snel
weer over.
Ik denk dat hoe goed we allemaal ook opletten je die kleine ontdekkingsreizigers
niet altijd op kunt vangen en daar worden we echt geen slechte moeders door!

groetjes Anke

Hoi, Helemaal geen slecht mama hoor, dat soort dingen gebeuren gewoon. Tess sprong (strekken van de beentjes op mijn been) een keer echt uit mijn armen, ze was toen een maand of 3, zo met haar koppie tegen de tafel, gelukkig ving ik haar voor ze ook op de grond stuiterde, maar gossie wat zat ik te bibberen. gelukkig was het na flink brullen over. Ik heb het nog dagen moeten horen  Kon er toch ook niets aan doen!

Dusse even ademen en gewoon weer door!

Nanda

Dan schrik je wel flink ja!

Tijs is in december met maxicosi van het winkelwagentje afgevallen. Oh, wat voel je je op zo'n moment schuldig. Gelukkig was er met Tijs ook niets aan de hand, maar voor alle zekerheid toen wel even naar de HA geweest. Die stelde me ook gerust dat bijna iedereen wel een keer zoiets overkomt. Vallen ze niet een keer van de commode af, dan is het wel het bed van papa en mama of iets dergelijks.

Gelukkig is het goed afgelopen!

Groetjes,
Mama van Tijs

voel je vooral geen slechte moeder, zulke dingen gebeuren! Milo sliep  's nachts  in ons bed en het ging altijd goed met mega-kussens om hem heen. Meneer sliep al en is al slapend kruipend uit het bed gedonderd. Het had dagenlang een onwijze blauwe bult op zijn hoofd... In Israel hebben ze allemaal stenen vloeren dus het was nogal een klap. Sinds die avond slaapt hij dus in zijn eigen bed  Ai.......

Terug
Bovenaan