Wat voelde of merkte je voor nod? ?

Dus toen je zwanger bleek te zijn?
En was dit pas na de eventuele innestelling? Als je die gevoeld hebt.
Alle ervaringen zijn welkom ? leuk om te lezen ook al zegt het natuurlijk helemaal niks.

Ik zit nu pas op 4dpo maar mij valt het nu op dat ik grotere gevoeligere borsten heb, soort zeurende menstruatiepijn en heel veel afscheiding.
 
Helemaal niks ? heb pas getest toen ik al een week overtijd was. Achteraf waren er wel wat vage klachten, kon het ineens heel warm krijgen, sneller overstuur/huilen.
 
Bij onze 1e voelde ik rond NOD gevoelige borsten, en misschien wat labieler..wat ik ook rond menstruatie heb. Op NOD testte ik positief.
Bij de 2e al een poos wat menstruatieachtige krampen die voor NOD opeens verdwenen waren. Toen met een vroege test, positief getest.
Staar je niet teveel blind op symptomen..je hormonale cyclus heeft ook elke maand invloed op dingen als afscheiding. Dat doorloopt maandelijks geloof ik 3 'fases'..van droog tot vloeibaar(vruchtbaar) en daarna wit dik en korrelig (lekker praatje haha) 
Maar hopen mag en is hartstikke fijn als tijdverdrijf toch?! 
Veel succes en geluk deze ronde!! 
 
Ja ik probeer me ook niet blind te staren op symptomen haha. Ik zit met corona thuis, dus is lastiger om er niet zo mee bezig te zijn. Gelukkig volgende week weer werken. ?

Ik heb al 1 zoon en bij hem voelde ik de innestelling heel duidelijk op 9dpo. Maar verder weet ik het echt niet meer.
 
Terug
Bovenaan