Wat voelde of merkte je voor nod? ?

Danoontje; wanneer begon die menstruatie achtig kramp?

Ik zie nu pas op 4 dpo haha. Maar heb een heel raar drukkend gevoel in mijn onderbuik. Heel vreemd.
 
Hmm een paar dagen voor m’n NOD denk ik.. Is inmiddels al weer even geleden dus weet het niet helemaal precies meer. Is bij jou best wel snel dan, maar kan alsnog denk ik?!
 
Je innesteling is gemiddeld 7-12 dagen na je eisprong. Pas vanaf dan wordt hcg aangemaakt en zou je zwangerschapssymptomen verwachten. Echter, kunnen veel klachten passen bij een aankomende menstruatie omdat progesteron hoog is na je eisprong (daalt als je menstrueert, blijft wat verhoogd als je zwanger bent). ‘Echte’ zwangerschapsklachten zoals misselijkheid zie je vaak pas vanaf week 6 omdat dan je zwangerschapshormoon steeds hoger wordt.

Ik had een paar dagen voor mijn NOD dat ik s nachts ineens heel vaak moest plassen, had hele levendige dromen en opvliegers s nachts. Verder heel erg rommelende darmen, waarvan ik aanvankelijk dacht dat mijn menstruatie eraan kwam.
 
Ik had veel buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echter maar 1 dag een klein beetje bloed. Week later nog niet ongesteld dus een test gedaan.. zwanger!! ?
 
Even een vraagje..

5 en 6 dagen na de positieve ovulatietest heb ik echt een raar, zeurend pijnlijk gevoel bij mijn baarmoeder als ik loop. Vooral aan de rechterkant, maar ook in het midden. Is dit normaal? Komt dat jullie bekend voor?
 
Terug
Bovenaan