Wat voelen jullie allemaal??

Hallo allemaal,

We zijn allemaal ongeveer even ver en ik ben nieuwgieren hoe jullie je voelen en wat je wel of niet voelt aan je lichaam?
Ik voel opzich nog niet zo heel veel behalve dat ik wel erg moe ben en s middags elke x eigenlijk wel kan slapen. Ik heb t gevoel dat mijn borsten ietsje gevoeliger zijn maar echt niet extreem. Ik twijffel zo denk elke x zou t wel waar zijn. Maar neem toch aan dat de test wel zeker is he, de dokter zei t zelfs ook van ja de test is positief dus gefeliciteerd. Volgende week mag ik al een echo, moest eigenlijk pas later maar had bruine afscheiding en later wat bloed( maar volgens de vk hoefde ik me daar geen zorgen over te maken omdat ik geen buikkrampen heb) maar toch he. Ik mag nu iig wel eerder een echo.

Ik hoor graag hoe jullie je voelen.

Gr tamjo

hey tamjo,

ik heb voornamelijk einde van de middag en de avond last van mijn buik, bandenpijn/darmen.
En echt hele gevoelige borsten en ze zijn ook een stuk groter.
ook inderdaad wat moeier dan normaal en ik kan zo nu en dan echt onredelijk zijn ;-)

ik heb 27juli de eerste afpraak bij de verloskundige.
wij wonen zelf in Spanje, dus benieuwd hoe anders het hier gaat in vergelijking met nederland.

liefs
nicole

Hier is de eerste meegroeibh een feit. Gelijk een omvang groter en dat verlicht wel wat. En ik ben moe. Maar voor de rest eigenlijk heel weinig klachten. Zou van mij ook wel iets meer van te merrken mogen zijn, want het blijft onwerkelijk zo. Dinsdag mag ik voor de eerste echo. Ben benieuwd. Moeder gaat mee.

Haaai,

Wat ik voel zijn gevoelige borsten en tepels.
Af en toe last van lichte maagzuur.

Maar voornamelijk heb ik een paar keer op een dag last van hevige onderbuikkrampen en opgezette buik, de huisarts vertelde dat dit normaal is, zolang er maar geen bloed bij komt.

Wat ben ik blij als de 3 maanden om zijn.
Ben best wel gerust maar toch schiet ik af en toe een beetje in de stress.

Hoi,

Ik heb last van gevoelige/grotere borsten
Ik heb veel last van lucht daardoor met het opstaan veel darmkrampen, maar dat is gelukkig weg als ik naar de wc ben geweest.
Soms wat misselijk en sneller duizelig met dit hete weer!
Ik heb 27juli de 1e afspraak/echo, mocht al eerder komen maar dan zie je nog te weinig vind ik dus wacht liever nog ff, al valt dat niet mee,,hihi

Gr MJ

vandaag bij de prenatal geweest om ook de eerste meegroei bh´s te kopen, het is idd een opluchting en zitten een stuk lekkerder dan mijn normale bh´s.

barste spontaan in huilen uit in de prenatal, geen idee waarom, maar mijn vriend moest wel heel hard om me lachen....het zal nog wel meer gebeuren ;-))

Hoi allemaal, ik heb eigenlijk niet zo heel veel te melden... Mijn eerste zwangerschap was echt een drama, ben toen negen maanden doodziek geweest en heb alleen maar in bed gelegen. Maar nu ... voel ik nog helemaal niets..! Het mag echt een wonder heten dus en ik ben er ook heel blij mee. Alleen vaag wat misselijk, maar het mag geen naam hebben. Ook nog geen last van zere borsten, oefff ik weet hoe veel pijn dat kan doen ..:-(
Nou ja, ik ben nog maar vijf weken, dus het is afwachten, maar ben hier al heel blij mee.
Sterkte allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS spannend MJ die eerste echo op 27 juli, kan ook echt niet wachten op de mijne, ben zo benieuwd hihi

Hoi allemaal, ik heb eigenlijk niet veel te melden, geen kwaaltjes dit keer. Mijn eerste zwangerschap was echt een drama, heb toen negen maanden doodziek in bed gelegen. Maar nu .... voel ik helemaal niets! Het mag echt een wonder heten en ik ben er heel blij mee.. Heel vaag misselijk, maar het mag geen naam hebben. En ook nog geen zere borsten.. oefff ik weet hoe veel pijn dat kan doen... Nou ja, ik ben nog maar vijf weken, dus er kan nog van alles gebeuren, maar hier ben ik al heel blij mee.
Sterkte allemaal!!!!!
Groetjes
PS MJ spannend die eerste echo op 27 juli!! Kan niet wachten tot de mijne, ben zo benieuwd hihi

Terug
Bovenaan