Wat voelen jullie allemaal??

@assepoester
Wat heerlijk dat je nog geen last hebt, hopelijk blijft t een beetje zo, zodat je dit keer meer van alles kan gaan genieten!

Ik mag ook echt niet klagen, beetje last van zere borsten en tepels en beetje maagzuur.
Wat ik wel vervelend vind zijn de krampen in mn onderbuik waar ik af en toe echt niet goed van word.
Maar ja het is allemaal nog erg pril.

groetjes

Hoi meiden,

Ik mag ook niet klagen. Bij mijn eerste zwangerschap alleen veel moe geweest, verder een super zwangerschap en precies 3 weken te vroeg bevallen met een flits bevalling.

Nu tot op heden niet veel last. Heb wel twee weken voor nod veel last gehad van mijn buik en onderrug. op nod negens meer last van. Toen getest en positief. Nu wel heel moe, maarja mijn dochtertje is sinds twee weken veel wakker s'avonds en s'nachts, dus vraag me af of het door de zwangerschap komt.

Ben als het goed is 6 maart uitgerekend en heb 26 juli de eerste echo. We gaan daaran vier weken naar frankrijk en dus kon ik iets eerder komen. Heel prettig.

Spannend allemaal.

lfs,

Shiv

Hoi Allemaal,.....

Nou, ik mag wel klagen, maar doe het niet,....
Heb wel last van overstimulatie (heb ik even voor in het ziekenhuis gelegen), van misselijkheid, en erg pijnlijke en grote borsten (2 maten groter,.....)

Maar goed,. we zijn 4 jaar aan het klussen geweest en nu eindelijk via icsi zwanger, dus ik heb het er graag voor over,..........

Groetjes Marion

Hoi,

Ik had vooral de eerste 2 weken veel last van darmkrampen, gelukkig is dat nu wat minder geworden, al heb ik ze nog wel. Verder heel erg pijnlijke borsten. Lekker slapen en dan even omdraaien om op mn andere zij te liggen is er niet meer bij. Dan ben ik gelijk wakker.
Gelukkig (nog) niet misselijk.

groetjes
Vanessa

Hallo allemaal,

Nou wat voel ik allemaal eh, Zere borsten, tepels, hele dag misselijk en vaak 's avonds braken en ik kan de hele dag wel slapen behalve 's nachts. Eigenlijk voel ik me gewoon heel erg zwanger

groet
Joos

bij mij beginnen de kwaaltjes ook wat te komen.

Bij vlagen flink misselijk, al een tijd moe, gevoelige borsten en emotioneel en sjacherijnig,,,

Maar zolang ik gewoon doorga met wat ik normaal doe gaat het prima...niet bij de pakker neer gaan zitten dus...!

Heb me mn vorige zwangerschappen ook nooit echt lekker gevoeld en zag wel vreselijk op tegen een nieuwe zwangerschap (m.n. de vermoeidheid en bekkenpijn) maar we hebben het er voor over.

dag allemaal,

Wat ik vool is erg gevoellig en pijnlijk borsten,
in de loop van de middag ben ik moe en slapperig.
Af en toe buikkrampjes.

Ik heb de 22 julie mijn eerste afs metde verluskundige,
ik vind het erg spannend allemaal.

groetjes numidia

Hallo!

Ik heb vooral 's ochtends en 's avond last van mijn onderbuik. Het lijkt heel erg op menstruatiepijn en straalt uit naar mijn rug.
Herkenbaar?

Gelukkig ben ik niet misselijk en voel me prima verder.
Schrik alleen soms van die kramp...

Liefs,
Juul

Terug
Bovenaan