Wat voelen jullie als de baby beweegt?

Ik voelde het bij de 12 weken. Iets kriebelde in mijn buik, in het begin twijfelde ik of het de baby was maar na verloop van tijd weet je het wel zeker. Nu ben ik 29 weken en doet het echt pijn bij mij. De placenta ligt ook achter en daardoor is het beter voelbaar zeggen ze. Ik begon met ondergewicht en dat schijnt ook een rol te spelen dat je het beter voelt. De kleine is heel erg bewegelijk en heeft al een rip gekneust bij me dus dat zegt denk ik wel genoeg haha.
 
Meiden, bedankt voor jullie reacties! Wat is het ook genieten hè? Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad en alles is goed. Daarbij is het nu duidelijk dat we een jongen verwachten! Het is een heel druk mannetje, waardoor het onderzoek in tweeen heeft plaatsgevonden. Wij hebben ook echt al contact ondertussen, echt heel gaaf.

En Jen, mijn buik gaat inderdaad ook heen en weer als de kleine goed actief is haha. Als mijn man of ik een hand op mijn buik leggen, komt het er echt naartoe en dan heb ik een hele bult zichtbaar, zo grappig!

Ik wil iedereen een goede en voorspoedige zwangerschap wensen, geniet ervan allemaal.
Voor ons is het de eerste, erg nieuw dus alles. Pas geleden zijn we getrouwd en nu alle hectiek rondom de bruiloft voorbij is kunnen we er nu gelukkig echt alle tijd en aandacht aan besteden, heerlijk.

Groetjes Yvon
 
ik denk ook meer een ader te voelen kloppen, is dat dan toch echt de baby? placenta ligt wel aan de voorkant ben nu 18 weken en 1 dag zwanger. is dit dan niet te vroeg
 
Terug
Bovenaan