wat voelen jullie?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik zit op het zwanger worden forum maar heb een vraagje.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik het kon voelen wanneer ik zwanger zou zijn. een bepaald gevoel ofzo. hadden jullie dat ook? of was het net zo als anders de rugpijn en of buikpijn voor een ongesteldheid aan? heb ergens gelezen dat wanneer je zwanger bent na je eisprong gewoon afscheiding blijft houden. wat voelden jullie?

hallo

je hoeft echt niets te voelen hoor als je zwanger bent. Bij mijn eerste hebben we er drie jaar over gedaan om zwanger te raken en ik heb een test gedaan toen ik 2 dagen over tijd was, maar ik had helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was. Was ik dus wel. ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en heb een test gedaan omdat ik zere borsten had. Maar toen ik de test deed was ik achteraf al 6,5 week zwanger dus inhet begin heb ik weer niets gevoeld. En nu heb ik helemaal geen klachten meer. Je leest wel eens dat vrouwen het gewoon aanvoelen als ze zwanger zijn maar dat hoeft dus echt niet.

Groetjes sas.

in het begin drong het niet eens echt tot me door dat ik dus zwanger was kwamen we halverwege de 3de maand pas achter :$:$:$:$ maar als ik terug kijk is het allemaal wel heel duidelijk.
smorgens niets binnne kunnen houden alles gelijk eruit doen. en pijn in de borsten en een opgeblazen gevoel.

succes meid.

in het begin drong het niet eens echt tot me door dat ik dus zwanger was kwamen we halverwege de 3de maand pas achter :$:$:$:$ maar als ik terug kijk is het allemaal wel heel duidelijk.
smorgens niets binnne kunnen houden alles gelijk eruit doen. en pijn in de borsten en een opgeblazen gevoel.

succes meid.

Hoi ik had deze vraag precies hetzelfde! had hem gisteren willen stellen maar toen deed het forum het niet!
Ben ook nog van het zwangerwordenforum.
Ik heb deze vraag ook gesteld op het maart2007 forum.
Ben benieuwd naar alle antwoorden.

Groetjes BO

Hoi ik had deze vraag precies hetzelfde! had hem gisteren willen stellen maar toen deed het forum het niet!
Ben ook nog van het zwangerwordenforum.
Ik heb deze vraag ook gesteld op het maart2007 forum.
Ben benieuwd naar alle antwoorden.

Groetjes BO

ik voelde helemaal niks. Werd gewoon niet ongesteld daaraan merkte ik het als eerste. Ben niet misselijk geweest of pijn in mijn borsten.

di silva

bedankt voor de reacties, maar hadden jullie ook geen ongigevoel?
het is dus ook gewoon echt een loterij! geen pijl om op te trekken. we wachten maar af

Terug
Bovenaan