wat voelen jullie?

quote: an24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2006 13:21:44'));

bedankt voor de reacties, maar hadden jullie ook geen ongigevoel?
het is dus ook gewoon echt een loterij! geen pijl om op te trekken. we wachten maar af

net wat je zegt geen pijl om op te trekken. het is een kwestie van mazzel hebben denk ik

Lichamelijk merkte ik niets. Maar ik wist op de 1 of andere manier dat ik zwanger was. Bij mijn eerste wilde ik al heel snel een zwangerschapstest doen, terwijl ik telkens heel onregelmatig ongesteld was. Maar toen had ik echt het gevoel dat het zo was, en dat bleek ook zo te zijn. Nu ben ik zwanger van de tweede en deze keer zei mijn gevoel ook dat ik zwanger was. Ik was eerst te vroeg met testen, die gaf negatief aan. Dat was raar, want ik wist het zeker! Een paar dagen later weer een test gedaan en die was dus positief. Dus mijn gevoel had het toch weer goed.
Veel succes.
Liefs Maria
Moeder van Miguel (2 jaar) en 31 weken zwanger van 2e zoontje!

Hallo,

Bij mij was het heel vreemd. Ik deed een test maar was nog niet  overtijd dus die test was natuurlijk negatief.
Toch had ik het gevoel dat ik zwanger was  (ondanks ik nog nooit eerder zwanger geweest ben en dus ook niet wist wat ik dan zou moeten voelen)
Vervolgens bleef  m'n menstruatie uit  en merkte ik dat ik minder energie had dan normaal en bij de 2e test bleek ik dus zwanger te zijn.
Verder voelde ik niet zoveel tot ik 6 weken was toen kreeg ik in 1x last van hele erge misselijkheid, pijnlijke borsten, lusteloosheid en heel  veel slapen.
Het verschilt dus per persoon denk ik en soms ook per zwangerschap heb ik vernomen.

Groetjes,

Tamara

Hoi An24 en Boompje,

Ook ik voelde het als eerste aan m'n borsten, zeer pijnlijk zelfs tot onder mijn oksels. Ik was 8 dagen overtijd toen ik dacht;laat ik eens een test doen, mede omdat ik een heel sterk menstruatie achtig gevoel had en bij de menstruatie ook altijd heel erg gespannen borsten had. Toen kwam de verrassing....zwanger.

Heel veel succes en hoop jullie snel te kunnen verwelkomen op dit forum.

Liefs Marinte.

Hoi,
Ik merkte helemaal niks aan mijn lichaam. Niet misselijk, geen zere borsten oid.
Maar toch zwanger  zo zie je maar het kan bij iedereen weer anders zijn.
Groetjes Rene 26w & 5d

Hallo,
ik ben cissy. even een vraag; ik heb een dochter van 3 jaar en hoop zwanger te zijn. heeft iemand ervaring met moe zijn nog voor de datum dat je wel/nier ongesteld gaat worden? Ik ben het wel, maar weet niet of ik mezelf nu iets wijsmaak of dat het ook echt kan.

Terug
Bovenaan