Wat voelen jullie?

Hallo aanstaande mama's,

Wat fijn dat er voop gereageerd wordt op onderwerpen! Geeft me een echt goed gevoel!

Ik heb zo de onderwerpen eens doorgelezen en vroeg me eigenlijk af of jullie de kleineal volop voelen?
Ik voel hem nameijk wel maar in mindere mate. Ik bedoel dat ik geen duidelijke schopjes voel. De verloskundige en de echoscopist zeggen me dat dit ligt aan het feit dat de placenta aan de voorkant ligt.. Hmm jammer hoor, van mij mag ie nog meer aanwezig zijn.. Das toch weer een bevestiging, toch??

Groetjes, Marleen
21 weken en 6 dagen zwanger van de 1e

hoi hoi!!

Ja het is wel jammer dat je placenta aan de voorkant ligt, dat had ik bij de vorige ook.
Nu ligt die wel aan de achterkant maar ligt de beebie zo diep dat ik het daardoor ook nog niet super voel. Zo nu en dan kan mijn vriend het wel voelen maar het blijft nog heel licht.
Ik zie het ook als een bevestiging hoor, dus van mij mag het ook wel wat meer. Ik voel het wel elke dag paar keer, jij ook?

hopelijk gaat je baby gauw harder schoppen!!!

hallo,

Ik voel de baby al aardig goed.
Zelfs op momenten wanneer ik even wil rusten.
Mijn man voelt hem ook al erg goed en vraagt zich dan ook geregeld af wat de kleine aan het doen is.
Ik wordt af en toe letterlijk gebruikt als boksbal.
van binnen en van buiten.
van buiten omdat dan mijn zoon de baby wil aaien op een wat hardhandige manier.

groeten lenie
21w en 5d

Ik voel het ook duidelijk, de hele dag door (wel derde kindje) mijn vriend ook, soms echt harde trapjes, placenta ligt ergens onderin dus niet in de weg om de schopjes te voelen!

Groet astrid
19.1wk

ik voel de baby sinds 2 weken ook elke dag ene keer schopjes en andere keer meer dat ie aan het draaien is!!!

vaak sochtends en savonds het meeste overdag soms het springen op mn blaas haha

Ik voel de kleine al een hele tijd vanaf 12 weken maar dit is ook mijn 2e zwangerschap.
maar nu kan ie heel hard trappen haha voel hem heel erg veel.
Echt heel leuk mijn vriend voelt het ook goed.

Ik voel de kleine al een hele tijd vanaf 12 weken maar dit is ook mijn 2e zwangerschap.
maar nu kan ie heel hard trappen haha voel hem heel erg veel.
Echt heel leuk mijn vriend voelt het ook goed.

Terug
Bovenaan