Wat voelen jullie?

Hai,ik voel de baby ook,al is wel onregelmatig en het gevoel veranderd ook steeds,van kleine plofjes onderin tot echte trappen in het midden van m,n buik ,soms schrik ik er gewoon van haha!
Voral als ik in de auto zit dan krijg ik me toch in een keer een trap,zo van mama rij voorzichtig!!
groetjes
23wk+

Hi!

Zowel bij mijn 1e als bij deze zwangerschap een voorliggende placenta. Ik voel dus ook niet heel veel, maar wel genoeg voor een "bevestiging". Vooral ´s avonds is ons ventje erg aanwezig!

Liefs, Nicole 21w2d

Mooi gevoel he! Lijkt me vervelend als je de kleine weinig/niet voelt door de ligging van de placenta.
Ik word snachts wakker gemaakt door de kleine. Het is een ongelofelijke draakont. bij de 20 wk echo was dit ook duidelijk te zien. Ik kom hierdoor wel slaap tekort, maar ik kan vervelendere oorzaken verzinnen.. Blijft toch geweldig.

x Taraneh
22w4d

ik voel nu echte schopjes. en eergisteren zag je het zelfs aan de buitenkant. De kleine meid voel ik echt heel de dag door en heel vaak heel duidelijk.
Onze jongen voel ik helaas wat minder vaak en minder duidelijk, maar toch wel iedere dag een keertje.

Ik voel dus ook niet super veel, fijn om te lezen dat anderen dit ook hebben. Ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Ik voel wel wat draaien maar echte schopjes voel ik maar zelden. Maar mijn buik groeit kei hard, dus ik maak me niet druk...

Groeten Linda 22 weken en 2 dagen

Hier ook een vooriggende placenta en kleine schopjes. Vooral 's morgens en 's avonds en soms overdag als ik even rustig zit. Mijn lief heeft het ook al een paar keer gevoeld. Ook voel ik soms iets wat op draaien lijkt.

Het wordt alleen maar leuker, straks zijn het echte trappen die je wel eens zou willen 'uitzetten'.

Groetjes Marijne 19,3 wk

Ik voel de baby wel elke dag...Verschilt per dag wat ik voel...de ene keer echt het gevoel van draaien...en dan weer gekriebel/geschop!!
Mn mannetje heeft het niet gevoeld...haha elke keer als het beweegt en je hand erop legt stopt het..:p eigenwijs ding..:p Maar blijft super bijzonder!!
Groetjes Liesbeth
22w6d

Terug
Bovenaan