wat voor beker gebruiken jullie?

De rietjes maakte ik altijd met een pijpenrager schoon. En ik steriliseerde ze ook elke maand met sterilisatievloeistof.
Ik gebruik de rietjesbeker nu zelf als ik op pad ga. Mijn thee blijft er lekker lang warm in (ik heb een isolatiebeker).
 
Hallo

Bij ons op t CB raden ze aan om zo snel mogelijk te beginnen met t drinken uit een gewone beker. Dus geen antilekbekers. Mijn dochterje van 8 maanden kan t met hulp al wel een beetje drinken uit een gewone beker,maar t meeste gaat er toch langs. Verder drinkt ze nog steeds 3 flessen opvolgmelk gewoon uit een Aventfles met speen en water of diksap/water ook uit een Aventfles met speen. Ik ben er ook nog niet aan uit hoe of wat ik dit ga aanpakken met t drinken uit iets anders als een fles met speen.
 
Hoi
Ik ben ook een voorstander om zo snel mogelijk met een gewone beker te beginnen. De noby beker met een rietje werkt ook wel, ik deed de rietjes in het bestekmandje van de afwasmachine werkt prima.
Die tupperware heb ik ook maar als ze eenmaal doorhebben hoe ze die deksels eraf kunnen halen, dan is dit ook een ramp.

Maar ik heb ook heel wat geld uitgegeven in de zoektocht naar een goede antilek maar nu bij de derde heb ik besloten dat ik hem gewoon uit een gewone beker leer drinken.

Martine
 
Terug
Bovenaan