wat voor beker?

hoi allemaal,

ik heb sinds een tijdje een beker gehaald waar een rietje in zit. die kun je krijgen bij de etos. laatst toen in bij het cb was zeiden ze dat mijn dochterje 11.5 mnd eigenlijk   niet meer uit de fles moet drinken maar uit een gewone beker of met een rietje, omdat ze later anders met een tuitbeker of ander antilekbeker het hele huis mee door lopen.
ik denk dat dat allemaal wel mee valt. ik denk dat het cb soms wel erg streng zijn in dat soort dingen.
maar deze beker die ik nu heb, is erg makkelijk als je ergens naar toe gaat en ook gewoon voor in huis. je kunt natuurlijk om het knoeien en lekken te voorkomen ze uit een gewone beker met een rietje laten drinken.
dat is als het ware hetzelfde idee.

groetjes eveline

hoi tamara,

even een reactie op jouw berichtje,
mijn dochtertje wilde eerst ook nooit echt drinken, ja alleen melk of pap uit een fles.
ik heb dat toen is overlegt met het cb, en daar vertelde ze dat het ko liggen aan dat ze koud drinken niet gewend zijn en dat ik het eens moest proberen met thee, maar dat vond ze niet lekker dus toen heb ik de rosevice of diksap warm gemaakt, en nu drinkt ze het wel. ik weet niet misschien is dat nog een tip waar je iets mee kunt.

groetjes eveline

Terug
Bovenaan