wat voor cadeau geven...??

Nu de kleine ukke puk bijna 1 jaar wordt...wordt het tijd om na te denken voor zn verjaardagscadeau..... Maar wat?????
Timo is de 3e...en weet eerlijk gezegt echt niet wat ik voor hem zou moeten kopen,en ook niet wat ik aan de visite moet vragen...iemand tips...????
heb nog een maandje de tijd.......
 
Moeilijk he! Ik heb ook al zitten denken en het wordt een fietstje met zo'n duwstang zeg maar. Wat we verder eens moeten vragen aan de visite, geen idee! De oma's weten vast zelf wel een mooi cadeau en verdere fam en vrienden kijken zelf maar wat ze willen geven, speelgoed heeft een kind nooit genoeg al zijn wij daar als mama's niet altijd even blij mee ;) Het wordt steeds voller in de kamer, haha!
 
Riley is met mij de eerste. Ik heb al zijn verjaardags cadeautjes liggen.. Ik het een stuur liggen met navigatie en zo voor in de auto ook te kunnen auto rijden. En lekkere winnie the pooh badschuim.. En op de dag zelf gaan we naar de dierentuin. Dus das ook een cadeautje..
 
wat een goed idee om naar de dierentuin te gaan die dag! ik vind het ook lastig hoor, vind het nu al moeilijk terwijl Famke de eerste is! vind nu zo'n loopwagentje wel erg leuk, maarjah heeft mijn moeder dat een poosje geleden zo voor 5 euro op de kop getikt! da;s erg leuk, maar weer een kado minder om te vragen of zelf te geven :S Ik vind zelf 1 jarig heeel speciaal, maar nog niet in de gaten dus een fotoshoot ofzo.... ik ben zelf namelijk niet zon fotograaf en mochten er nog meer komen is het leuk om een vast moment te hebben dat je foto's maakt om lekker te vergelijken :D
 
Joell was 6 augustus jarig en voor zijn verjaardag hebben wij zo´n driewieler met duwstang gekocht. Ze zijn echt heel leuk en hij heeft er ook heel veel plezier mee.
 
Terug
Bovenaan