Wat voor een autostoeltje hebben jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Mick groeit echt uit zijn maxi cosi. Nu willen we een autotoeltje voor hem kopen en ik denk weer aan een maxi cosi. Dit omdat mijn vriend een ongeluk heeft gehad op de snelweg en Mick bij hem in de auto zat. Die heeft er helemaal niets van gemerkt, gelukkig. Dus ben erg te spreken over de maxi cosi. Hebben jullie al een auto stoeltje en hoe bevalt die?

fijn weekend groetjes Jiska

Hai Jiska.

Wij hebben een Maxi Cosi Priori. Deze bevalt ons prima. Ik heb heel lang getwijfeld over welke ik moest halen, omdat de Toby er ook was. Uiteindelijk werd mij verteld (door verschillende mensen en winkels) dat er met de Priori niets mis is, alleen een ouder model. Dat meegenomen en het feit dat de Toby erg duur is (wij hebben 2 autostoeltjes, vandaar), hebben wij   gekozen voor de Priori. In december gekocht in Kesteren voor € 109 euro. De andere hebben we gekregen (gelukkig).

Succes met je keuze.

Groetjes Jolien

hoi hoi

in onze stationwagon hebben wij een maxi cosi Tobi...en die bevalt ons uitstekend!
de gordels blijven openstaan,erg prettig..enh geeft aan met een groene indicator of de gordels strak genoeg zitten.

in mijn auto'tje heb ik een romer king(wel een oud model,overgenomen van iemand)
die bevalt ook goed hoor,maar wel irritant dat daar de gordels dus niet bij open blijven staan(is irritant,omdat ik dat bij die andere auto gewend ben denk ik)

succes bij je keus! groet marjolein

Hai,

De maxi cosi cabriofix is als eerste autostoeltje best getest dus ik kan me voorstellen dat je tevreden bent over maxi cosi.
Om dezelfde reden als jij hebben wij als opvolgstoel de maxi cosi priorifix gekocht.(met isofix) We hebben er trouwens  2 gekocht  voor elke auto 1.  Deze kwam zowel bij de consumentenbond als bij de anwb het beste uit de test mbt veiligheid dus frontale- en zijbotingen. Eerlijk is eerlijk het is een dure stoel maar wij hebben dat voor een groot stuk veiligheid zeker over. De tobi en de normale priori scoorden gewoon stukken minder als het om veiligheid gaat.

gr.Ing

Wij hebben ook de Maxi Cosi Priori en zijn erg tevreden. Vooral dat hij 4 standen heeft en dat hij zeer makkelijk te verzetten is.
Wij hebben hem besteld via www.babydump.nl voor 129,- en 5,- verzendkosten, perfecte service

wij hebben ook een priori ( 109,-) en bevalt prima,wij hebben hem bij santing.nl gekocht maar kinderstoeltje.nl is ook prima. Succes

Hoi Jiska,

Wij hadden ook een maxi cosi cabriofix die ons erg goed is bevallen. Daarna hebben wij 2 autostoeltjes gekocht, voor mijn man de maxi cosi priori en voor mij de maxi cosi tobi. Beide hebben voor- en nadelen vinden wij. Bij de priori kun je de gordels makkelijker goed strak aantrekken dan bij de tobi (zit een harnas gordel in en die is nogal stug/stijf en is moeilijker strak te trekken vind ik, het groene verkleurinkje, voor als het goed strak zit, heb ik trouwens ook nog niet kunnen ontdekken ???). De priori hebben we voor € 99 als internetaanbieding gekocht (weet zo niet meer waar, sorry) en de tobi voor "maar" € 159 als magazijnopruiming bij een kinderzaak hier in de omgeving (Deeters in Neede, maar dit is al een tijd geleden). Bij de tobi is het weer makkelijker om de gordels te verstellen in hoogte, bij de priori moet de hele bekleding er vlgs.mij af om het te verstellen. In beide stoeltjes zit onze dochter prima.

groetjes,
xx Roos xx

Hallo, wij hebben de Maxi-Cosi Priory.
Zijn erg erg over te spreken.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan