Wat voor een autostoeltje hebben jullie?

Hoi, ik heb de Maxi Cosi Tobi, en het bevalt me prima, ik vind dat de gordels openstaan echt heerlijk, stukken makkelijker zo!! In m'n man z'n auto zit een Priori en bij oma ook, deze heb ik tweedehands van Marktplaats gekocht.

Aan elke stoeltje zitten voor en nadelen....en ik vind zolang je normaal rijdt zit een ongeluk in een klein hoekje.

En Roos, mocht je het groene indicatieding zoeken.....ik heb ook even moeten kijken, hij zit in het systeem waar je de gordels inklikt onderaan....daar zit een soort gleufje wat grijs is en hoe strakker je het doet, ineens zie het groen worden. En die stugheid van de gordels is alleen maar beter....maar ik kan je wel vertellen dat hij losser wordt hoor!! Het gaat steeds makkelijker!

Groetjes

Bedankt voor al jullie reacties  hier kan ik echt wat mee.

Ga van de week een beslissing nemen. Fijne pasen groetjes Jiska

Hoi,
Wij hebben de Maxi Cosi Priorifix en de Romer King. Beide autostoetjes bevallen erg goed!
succes met uitzoeken.

Groetjes, Floor

Ook wij zijn aan t denken welke we willen en nu vroeg ik me wat af,
past zo'n autostoeltje makkelijk achterin, ik heb een honda civic driedeurs en de kleine staat nu met de maxicosi cabriofix bij mij voorin, maar wil hem liever achterin hebben. Gaat dat makkelijk bij zo'n autostoeltje?
gr

Ook wij hebben de Maxi Cosi Priori sinds kort in gebruik en ik vind hetm perfect!
Ik heb dus geen ervaring met andere stoeljes, maar deze bevalt prima! Ik lees dat er trouwen best veel Priories rondrijden!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

wij hebben een stoeltje van Römer King. Die bevalt erg goed.

Groetjes van Marloes

Hoi

Ik ben ook op zoek naar een goed autostoeltje, wij krijgen m kado van opa...
Ik vond deze link op internet, dit is het onderzoek van 2007:

onderzoek anwb

Misschien heb je er nog wat aan!
Ik weet nu iig welke ik NIET moet kopen!

Grtjs!! Evelien

Hoi hoi,

Ik heb net een autostoel besteld bij babyinfo.nl
Een maxi-cosi Priori SPS Bjorn voor 109,- + 7,50 verzendkosten.

Ben benieuwd hoe gauw die komt, waarschijnlijk volgende week al!

Succes met zoeken.

gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

Terug
Bovenaan