Wat voor een autostoeltje hebben jullie??

A

Anoniem

Guest
Ben hier wel heel benieuwd naar!
Tot een paar weken geleden ging het nog goed in de maxicosi maar nu ECHT niet meer! Ze wil rechtop zitten, alles zien dus echt tijd voor een autostoel.
We hebben er 1 gezien van het merk ricaro, erg duur maar volgens de winkel wel heel goed.
Morgen heb ik vrij, dus waarschijnlijk gaan we er morgen 1 kopen.

Wat zijn jullie ervaringen??

X 4dec

Hallo 4 december,

Wij hebben de Maxi Cosi Tobi gekocht in knal blauw!
Hij is echt heel gaaf en Senne zit er heerlijk in!Dat naar buiten kijken vind ie helemaal geweldig inderdaad...en eindelijk kan ik hem ook zien in de spiegel..
Groetjes,
Lina

Hoi,

Wij hebben de sps priori van maxi cosi. Volgens tests van zowel de anwb als de consumentenbond erg goed (én betaalbaar, EU 130 bij de babydump zo uit mijn hoofd).

Groetjes, KT

Hallo

Hier ook een maxi cosi priori sps in de kleur rood!! Veilig stoeltje en inderdaad lekker betaalbaar. Wij hadden hem in de aanbieding voor 120 euro!! En zijn er erg tevrede over.

Suc6 ermee!

Hoi...

wij hebben de maxo cosi Tobi...in de kleur Red Flame ofzzooo.
Een erg duur stoeltje....maarja ze kunnen er in zitten tot 3,5 jaar?Toch?
Dus das best lang, en evt kan je hem voor een volgende misschien weer gebruiken?

Succes ermee en een fijne vrije dag....

xxx

wij hebben het autostoeltje van de hema,en we zijn er erg tevreden over,lekker blauw,lekker stoer en nog comfortabel ook voor aaron:)en niet zo duur toen in de aanbieding

groetjes nienke

Ik heb ook een maxi-cosi Tobi en mijn man heeft in zijn auto een Romer King, beide hele fijne stoeltjes alleen vindik van de Romer King de ligpositie fijner (platter) en het stoeltje iets ruimer!

Owja Ricaro maakt inderdaad hele goede stoeltjes! Zij maken ook de stoelen van veel sportauto's!

Terug
Bovenaan