Wat voor een autostoeltje hebben jullie??

De MaxiCosi Toby (ofzo) - in groen en roze..........(voor onze zoon, haha)
Ik vond deze het mooist en hij zit heel hoog waardoor hij alles goed kan zien.

Hij is zit er al vanaf 8 mnd in en het gaat heel goed, ook simpele gordel etc.

Hoi

Wij hebben de romer king.
deze kwam zeiden ze tegen ons beter uit de test (anwb 2007) dan de maxi cosi tobi.
Een voordeel vind ik dat je hem makkelijker in en uit de auto kan halen dan de maxicosi tobi. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. hij koste 219 euro
Volgens zijn er geen slechte stoeltjes meer toch????
Nou succes ermee

Groetjes Judith

hoi,

Ik heb in de ene auto de maxi cosi priori en in de andere een romer king.
Ben met allebei tevreden. Ik heb ze trouwens allebei tweedehands op marktplaats gekocht en ze zien er nog uit als nieuw.

groeten Elke

Hoi,

Wij hebben de Römer King plus (nieuwste van Römer). Ons werd de Maxi Cosi Tobi ook afgeraden, zowel bij Prenatal als bij Babypark. Inderdaad ivm slechte testresultaten op m.n. veiligheid (speling op de gordels of zo, zie ANWB site). Wel jammer, de Tobi is er in van die leuke kleurtjes. Maar ja, veiligheid voor alles.

grt. Sasha

Hoi!

toch vreemd hoe er verschillend over autostoeltjes gedacht en geadviseerd wordt: wij hebben de Maxi Cosi Priori in de ene auto en in de andere de Maxi Cosi Tobi; alle Maxi Cosi stoelen zijn sterk aanbevolen door Prenatal en Babyplanet. Volgens hen zijn er geen  `slechte` autostoelen, alleen verschillen in gebruikersgemakt. Wel is het belangrijk uiteraard dat je de stoelen goed gebruikt. Ik ben tot nu toe erg tevreden. Geen klachten over de Tobi; Emre zit er hartstikke goed en stevig in.

groetjes
Mie

Nou, het duurde even () maar we hebben er eindelijk afgelopen weekend eentje gekocht! Het is toch de romer king plus geworden en de stoel bevald tot nu toe prima!

Wat ik wel nog even wilde zeggen: de  meeste autostoelen zijn goedgekeurd maar er zit toch echt wel heel veel verschil tussen hoor!
Ik heb heel goed op internet gekeken en vooral naar hoe de stoelen uit de testen van (bijv) de anwb kwamen, dit jaar en de afgelopen jaren.
Bij de romer was dit altijd goed, maar ricaro bijvoorbeeld kwam   als ""redelijk" uit de test, en voor zo'n dure stoel vind ik "redelijk"   toch echt niet genoeg!
Er waren trouwens veel stoelen die   redelijk uit de testen kwamen, meer dan autostoelen die de beoordeling "goed" kregen! Belachelijk, maar waar!
Ik heb ook gelezen dat je het beste geen goedkope autostoelen bij bijv bouwmarkten kunt kopen, die zijn vaak wel goedgekeurd, maar wel maar net door de keuring gekomen!

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

liefs 4dec
(ze vind het trouwens super in haar autostoel, er gaat een wereld voor haar open! Hahaha! Zo leuk)

Ik heb de Römer King plus gewonnen met een bel en win actie! Deze week stond die voor de deur! Ziet er heel goed en degelijk uit. Nu gebruiken we nog de maxi cosi.

Suus

Terug
Bovenaan