Wat voor een (klein) autootje hebben jullie?

A

Anoniem

Guest
Pfff moeilijk hoor. We moeten op zeer korte termijn een klein autootje voor mij aanschaffen (niet erg natuurlijk). Hubbie heeft een andere baan en ging tot nu toe op zijn fiets naar het werk. Zijn nieuwe baan is echter heeeeeel ver weg. Ik werk ook niet naast de deur, dus hij krijgt mijn auto (volkswagen Vento) en ik krijg een nieuwe(re).

Ik heb al veel gezien en al in 1 gereden (Citroën C2), maar er is zoveel keus in kleine auto's. Ik zoek (denk ik) wel iets met 5 deuren.

Tell me... wat voor (boodschappen)autootje hebben jullie en wat raad je me aan/af...

Groetjes happyM.

Ik heb een opel corsa (nieuw) 5 deurs bevalt prima. Maar als je voor een tweedehands gaat zou ik er vooral op letten dat je wandelwagen/ buggy in de auto past (ook bij nieuw hoor) en idd 5 deuren.

Mijn auto is af te raden voor wandelwagens haha.
Ik heb een mazda mx5 en heeft 2 deuren, aangezien ik geen achterbank heb.
M'n buggy past net in de kofferbak, dus nu meer dan genoeg.

Mijn zus heeft een fiat punto en daar kan mn wagen wel in, maar alle wielen moeten eraf en er kan dan niets meer bij in de kofferbak.

Succes met zoeken

Pauline

Hoi,

Sinds februari hebben wij ook een tweede autootje erbij. Een pegeot 205 (deurs) uit 1988 en rijdt als een speer! De kinderwagen (quinny speedy) kan er prima in en mijn broer heeft gordels achterin gemaakt dus de hele familie kan mee!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi,

Ik heb een Volkswagen Polo en ben er super blij mee!!
Het is gewoon een sportief klein autootje..

Hij rijd als een "tiet" en kan er zelfs twee wandelwagens in kwijt  (zou je in eerste instantie niet zeggen, hè Cissy haha)
Het is dan wel geen 5-deurs, maar ik heb totaal geen problemen met Kay in en uit de auto halen.

Esmé mv Kay

ik heb ook een peugot 205 uit 1991
oud bakkie , maar hij rijd nog
we zijn druk aan het sparen voor een wat grotere auto
maar ben er nu nog blij mee
kinderwagen past erin, al moeten wel de banden ff los
annique kan mee in de stoel, ook makkelijk haha
en verder prima bakkie
groetjes sandra

Hallo

wij hebben een fiets!!! hahahaha.....

zonder auto ook alles goed te doen en we kunnen altijd evt de auto van mijn ouders lenen.

xx wen mv tycho

Tot afgelopen maandag had ik een Deawoo Matiz. Een lief klein vrouwen autootje... Onze 2e hands kinder/wandelwagen past er niet in maar daar hadden wij de Quinny Zapp al voor aangeschaft. Helemaal perfect voor de kleine stukjes die ik rijd, onderdelen zijn niet duur en snel voorradig, voordelig in de verzekering en wegenbelasting.
Zit eigenlijk maar één minpunt aan: Hij rijd niet meer!!! Mijn arme Japje! Afgelopen maandag was weg voor APK, en bij de testrit vond iemand het nodig zijn auto in onze achterkant te boren.... Waarschijnlijk moeten we nu op zoek naar een andere auto, maar ik pleit eigenlijk nu al voor een nieuwe Jap!!!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan