Wat voor een (klein) autootje hebben jullie?

Hoi,

Ik heb een auto  van de zaak, een golfje. Als ik het achterstel van de Quinny (BUZZ) in de kofferbak doe en de Quinny buggy inzet, dan is de kofferbak zo goed als vol. Dus Esmé, hoe je zoiets in je Polootje propt is mij een raadsel (of heb je het over "inklapbuggy's"?)

Grtz. Poppetje71

Nee hoor,.. Ik heb een Quinny speedy SX. Als ik hem inklap kan hij hélemaal plat in de kofferbak. Met de Forumdag heb ik mama Bianca meegenomen en die heeft, als ik me niet vergist, een X-Adventure 3-wieler wandelwagen  en die kon ik ingeklapt er gewoon bovenop leggen. Hoedenplank moest er wel af. Alles stak maar een héél klein beetje boven de bank uit dus gewoon nog een vrije achterruit. Autostoel, maxicosie en wij met z'n tweeen en rijen maar. Natuurlijk toen de portier open ging kwam er een vloedgolf aan personen en spullen eruit,.. maar das een kwestie van bij elkaar vegen

Maar Demi36 geloofde het ook niet,.. Ze heeft met open mond gekeken hoe ik de zooi in m'n wagen kreeg. Na een applaus zijn we aangereden hahaha..

Dus zo zie je maar,.. Mijn Polo is een van mijn beste vriendjes

Esmé mv Kay

Wij hebben een opel Astra en een opel Vectra.

In de Astra rijd ik altijd en Werner in de Vectra.

Die Astra is echt een heerlijk auto'tje ik zou hem echt niet meer kwijt willen.

Liefs Ilse mv Danique

Wij hebben een Jeep Cherokee, dat is een hogere auto.   Rijd echt heerlijk.   En de buggy (Quinny Freestyle 4XL) past er ook goed achterin.

Groetjes Liesbeth

Hoi hoi,

Ik heb een Subaru Vivio, in de volksmond ook wel grote grasmaaier genoemd. Hahaha!
Mijn man heeft een VW Polo van de zaak.

Mijn auto is blauw en heeft hele grote roze bloemen op de achterkant en 2 kleine op de voorkant. Verder een "race" (klein detail: hij wil niet harder dan 100 km/u) streep over de hele lengte van de auto is een mat zilver kleur, echt super fout, maar ik was meteen verliefd toen ik hem zag!! Hij heeft de bijnaam, Mama's Race Mobiel.

Groetjes, Marieke

Wij hebben  een Mazda MX5 Miata uit 1991, een Toyota Corolla uit 1994 en een Ford F100 (pick-up) uit 1963. Verder hebben we nog een aantal motoren, brommers en fietsen. Ja ik weet het, we zijn heel verwend.

Groetjes,
Nelly.

Ik rijd vol trots in mijn "pausmobiel"rond. Mijn Toyota Yaris Verso Linea Sol. Ziet er niet uit voor een jonge meid (meer iest voor de oudere heren en dames) Maar ohw wat heerlijk om gewoon als ik alleen met Milan en de wandelwagen op pad ga. Klap een stukje achterbank in de bodem van de auto, rijd wandelwagen rechtstandig achterin en zet hem op de rem. Zet de maxicosi er op de stoel naast en rijden maar. Als ik met 2 kids op pad ga, dan schuif ik hem achterin hoef niets te verwijderen. En heb nog ruimte genoeg voor mijn boodschppen in de bodem (waar ik dus de stoelen ook in kan verstoppen ) tussen de voorstoelen en de achterbank.

Terug
Bovenaan