wat voor een kleur hebben jullie de babykamer?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ben wel nieuwschierig wat voor een kleur jullie de babykamer hebben.
na twee jongens vondt ik het wel heel leuk dat we weer een meisje krijgen en dus heb ik de muren wit en de rest knalrose.
de meubels niet hoor ,die zijn white wash.
ben nu op de gordijnen na helemaal klaar,maar ja die gaat mijn moeder maken en die is nu een weekje op vakantie dus nog even wachten.
liefs sil

Hoi Sil

Wij weten nog niet wat het is en ik heb dus nog niet vel veranderd aan de oude babykamer. Die is geel met een rode wieg en paddington lampen. Kan me voorstellen dat je nu wel zin hebt in een roze kamer. Nu maar hopen dat het ook echt een meisje is
Groetjes
Elsa

Hoi,

Bij ons is de babykamer oud-hollands, via marktplaatst heb ik een ziekenhuis-ledikant op de kop weten te tikken uit de jaren 50. Een heel apart ding, ik moet er nog een matras voor laten maken, hij is aan de achterkant half rond.

Verder delftsblauwe bordjes aan de muur en de geboortetegels van mijn man en mij. De andere meubels komen bij ikea vandaan.

Het eenigste wat we nog moeten is een lamp voor aan het plafond.

Groetjes Evy

hoi

Omdat het een klein kamertje is hebben we de muren gewoon wit,verder de commode en bedje zijn donker grenen,kastje is wit maar heb ik met winnie the poeh stickers versierd,en ook nog een schilderijtje van poeh.verder omdat het een jongen word een blauw rolgordijntje en nog een blauw sier gordijn.hemeltje is creme met licht bruine beren ook de lamp.beetje rustig gehouden dus. gr wendy 31 wk

Hoi! De mijne was en blijft ook weer bij deze oranje/wit/rood.
Oranje muren, witte meubels en rode gordijnen/hoeslakens ed.
Verder heb ik niet echt een thema. Er hangen wat gekke schilderijtjes en veelkleurige dierenslingers. Maar ik vind het nog steeds leuk dus ga weinig veranderen.
Mijn dochter krijgt nu een andere kamer. Ik denk paars/lila/wit of   zilver.

gr. Anne

witte muren, witte meubels, witte inbetweens en rolgordijnen, donkerbruine vloerbedekking, accentkleur is oranje. Ouderwets geloogd wiegje met retro hemeltje (oranje/bruin/beige).
Niet een standaardbabykamer, de omschrijving is wat steriel, maar als het me lukt een foto te plaatsen, zul je zien dat het best meevalt.

Groetjes Gea

Onze kamertje is heel klein en pas niet zo veel in. Onze muuren zijn wit en zee blouw-groen ( of hoe je dat zou kunnen nummen), meubeltjes wit, nou ik zou foto bij doen dan kun jullie het zien.
Hebben jullie ook een foto van kamertje? Ik zou wel willen zien hoe mooi jullie kamertje is

Groetjes Boontje

Hallo,

Onze kamer is wit en 1 muur hebben we groen gemaakt. Verder hebben we het aangekleed met een groen gordijn. De meubels zijn wit. Groetjes Erpie

Terug
Bovenaan