A
Anoniem
Guest
Onze babykamer is lastig te omschrijven. Het behang is geel/beige met een zeilbootje, een visje en een zeester zo af en toe. Het bootje is marineblauw, het visje rood en de zeester bruinig. Het staat wel leuk en we vonden het wel passen bij het wonen aan zee! We hebben een oude crème-kleurige wieg (ong. 60 jr. oud) en een commode en ladenkast van geloogd grenen (leksvik Ikea). Het is bij ons alleen wel een baby/peuterkamertje, want het ledikant van Mattanja (21 mnd) staat er ook. In haar ledikant zitten ook de kleuren van het behang (= toeval, maar wel leuk).
Als het helemaal klaar is, zal ik proberen een foto te plaatsen. Ik wacht nog op het hemeltje, dat zou mijn moeder naaien, dat is klaar, maar ze woont zo'n 200 km. bij ons vandaan. En ik ga zo de geknipte en geregen lakentjes naar iemand brengen, zodat die ook nog in elkaar komen. Dat moet helaas even zo, omdat mijn naaimachine er geen zin meer in heeft.
Francien
Als het helemaal klaar is, zal ik proberen een foto te plaatsen. Ik wacht nog op het hemeltje, dat zou mijn moeder naaien, dat is klaar, maar ze woont zo'n 200 km. bij ons vandaan. En ik ga zo de geknipte en geregen lakentjes naar iemand brengen, zodat die ook nog in elkaar komen. Dat moet helaas even zo, omdat mijn naaimachine er geen zin meer in heeft.
Francien