wat voor een tik heb jij????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik weet van mezelf dat ik een hele grote tik heb en ook iedereen verklaart me voor gek (maar kan me niets schelen)
ik heb namelijk de schoonmaak-tik.....
ik moet gewoon echt alle dagen alles afstoffen, stofzuigen en dweilen, de badkamer en toilet soppen.......
als ik dit niet doe zit ik gewoon niet lekker in mijn vel, en ik ben zelfs zo erg dat als ik s'morgens moet werken ik dan s'avonds voor het slapen gaan alles ga doen zodat als ik uit het werk kom het huis mooi schoon, netjes en fris is
soms denk ik ook wel eens dat ik hartstikke gek ben hoor want neem nou vandaag
(nou ja wat de tijd betreft gisteren dan) ik heb tot 23 uur gewerkt, ben thuis gekomen en heb me gedouched en heb dus net alles weer gedaan omdat ik morgenvroeg om 7 uur ook weer moet werken , eigenlijks kan ik veel beter naar bed gaan meteen omdat ik al weinig slaap krijg maar nee hoor...... ik moet gewoon eerst schoonmaken

dus ik vroe me af of jullie ook een tik hebben, en zoja wat voor een tik????

liefs ilona

Jemig Ilona, wat een vervelende tik heb jij hahaha... Nou had IK die maar, vind schoonmaken echt verschrikkelijk...

Enn.. ik heb dus geen andere tik! Ben benieuwd wat voor nog meer tikken er langs komen hihi..

gr. Ilone

Hoi,

Ik heb een alles-moet-bij-elkaar-passen-tic. Ondergoed/romper moet kleuren bij de rest van de kleding. Sokken in dezelfde kleur en als Eva staartjes heeft, dan zijn ook de elastiekjes in dezelfde kleur (en de riem natuurlijk ook).
Misschien dat ik het daarom wel zo erg vind als mijn man ze aankleed, want die tekt zich daar niks van aan.

Bij mezelf is die tic trouwens minder. Wel kleuren mijn sokken altijd bij mijn kleding, maar mijn ondergoed is gewoon altijd wit!

Groetjes, Karin

Ik heb absoluut geen schoonmaak tik, of je moet het een tik vinden dat ik het goed kan laten. ik probeer altijd wel iets te doen maar indrukwekkend is het niet. Eens in de zoveel tijd maak ik me dan even kwaad en pak een ruimte echt goed aan.
Hooguit de enige tik die ik dan heb is dat ik eigenlijk alleen maar roze kleren wil voor Marissa. Ze heeft wel spijkerbroeken maar daar moet dan altijd een roze shirt op. Als je bij haar in de kast kijkt dan zie je ook een zee van roze. ook haar schoenen, sokken en speldjes moeten roze.

Ook ik heb geen schoonmaaktik, maar die tik van mij slaat ook alles hoor.
Ik heb dus de tik om altijd om mijn wasgoed te ruiken als het uit de was komt. Bijna elk gewassen stuk passert mijn neus. Zelfs als ik onder mijn frisse lakens stap moet ik eerst ruiken, Maik ligt dan helamaal in een deuk en snapt er niets van haha!

X Saskia

hoi hoi,
leuk topic weer!

Zelf heb ik niet echt een schoonmaak tik, wel heb ik graag alles schoon maar super fanatiek ben ik er niet in.
Wel heb ik een soort van opruim / georganiseerd tik. Ik zorg er eigenlijk altijd voor dat allen netjes opgeruimd is en vooral geordend. Alles heeft bij mij een eigen plek en zo blijft alles in mijn ogen lekker georganiseerd. Ik voel me daar prettig bij .
Ik weet dat dat voor Marc af en toe best vervelend is, want mijn logica is niet altijd de zijne en wat voor mij een logische plek is om iets op te ruimen is dat dus niet altijd voor hem...
Volgens sommige mensen in mijn omgeving ben ik een control-freak maar zo ver zou ik niet willen gaan hahaha

Ik ben benieuwd wat voor een tiks jullie verder nog hebben.

Groetjes Tamar

Pfff echt een tik.... ik moet elke dag op internet. Forum checken, skype opstarten, mail checken, msn-en. En natuurlijk op MP.

groetjes Maris

pff een tic...

Iig geen schoonmaak tic, idd dat ik op internet moet, ik wordt er soms niet goed van.. Ik ben er trots op als ik er 2 dagen niet op ben geweest :)

Ik heb wel dat ALS er iets gebeuren moet (volgens mij dan) ik het ook meteen gedaan of geregeld wil hebben, anders kan ik niet ontspannen...

Terug
Bovenaan