wat voor een tik heb jij????

Hee hoi Ilona,

zou je niet iets van die schoonmaak-tik kunnen uitdelen hier? Heb er ook echt wat van nodig.....
Verder eigenlijk niet echt een rare tik hier geloof ik.... ja idd internet maar ja...

Groetjes ALberdien

Wow, iedere dag het hele huis doen???? Ik zou daar echt de puf niet voor hebben. Ik doe de badkamer eens per week, stofzuigen wel bijna iedere dag, en stoffen ook eens per week.

Waar ik wel een tic mee heb zijn de financien. Ik heb een heel mooi excelbestand gemaakt met formules waar alle uitgaven instaan. Iedere dag check ik het saldo op internet en kijk ik of het allemaal nog klopt

Beetje overdreven, maar ik heb ooit rond moeten komen van heel weinig geld, alleen met mijn oudste zoon, en ik heb ook een superhekel aan rood staan. Ik zal ook nooit geld lenen. Nou ja, ik heb wel een hypotheek, maar verder niet.

hoi hoi,nou ik heb gelukkig niet zo''n schoonmaaktik want dat lijkt me echt vreselijk als je dat zo sterk hebt,schoon is schoon bij mij en ik vindt vrije tijd met mn meiske veel belangrijker..
maar ik heb wel een andere maffe tik..

als ik het wasgoed op t rek hang,MOET een kledingstuk waar bijv 2 knijpers opgaan dezelfde kleur knijpers op zitten...mn man heeft me weleens effe snel geholpen met ophangen bijv en dan doet ie expres 1 gele en 1 rode bijv en dan moet ik dat eerst veranderen in 2 dezelfde..erg he?ik vindt m zelf ook erg maf maar het blijft erin zitten..

een andere tik is dat ik alltijd velletjes trek aan mijn nagelriemen/vingers..
laatst vertelde mn zus dat mn nichtje dezelfde tik krijgt..

groetjes

Wat leuk om allemaal te lezen wat voor tik jullie hebben!!

Ik ben ook zo iemand die aan het wasgoed moet ruiken als het lekker fris is. Sterker nog, als ik in de winkel sta, moet ik altijd ff aan de wasverzachter ruiken

Ook heb ik een plas-tik. Overgehouden van de zw van Sylvan denk ik. Moet zeker 4x plassen voor ik echt ga slapen, erg vervelend hoor. Zit echt tussen mn oren.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan