wat voor fruit?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nog steeds een beetje aan het tobben met mijn kieskeurig mevrouwtje.
Als ze op tijd wakker is probeer k haar dagelijks fruit te geven. Potje olvarit appel/sinas appel vindt ze inmiddels heerlijk, maar ik wil   het zelf maken (goedkoper).
Ik heb eiegnlijk altijd Elstars in huis en dat vindt ze matig lekker, is ook vrij zuur denk ik. Banaan vindt ze heel vies. Ook appel gemixed met banaan zelfgemaakt vindt ze vies. Ik heb haar wel eens op een arbei laten sabbelen: dat vindt ze heerlijk.
Peer vindt ze ook niet super, niet ''rauw' en ok niet gestoomd.
Sinasappel f manderijn vindt ze wel heel lekker.
Wat geven jullie? Is er een zoetere appelsoort?   Ik heb er niet zo veel verstand van namelijk.
groeten Esther

hoi,

Mijn zoontje eet nu van fruitsoorten het volgende:

Sinaasappel met banaan
Peer met aardbei
Kiwi met banaan
Meloen met banaan

Ik doe bij de meeste dingen wel banaan om er een beetje een prakje van te maken zeg maar.
Ik weet niet hoe oud jou kindje is ( sorry weet even niet meer of het om een jongen of een meisje ging)
Mijn zoontje is nu 7,5 maanden oud en ik maak vanaf het begin zijn fruit en groente al zelf.
In het begin moeten ze natuurlijk wel even wennen aan de smaken, maar ik hebt het gewoon elke keer opnieuw geprobeerd en na ongeveer een week elke keer het zelfde aan te bieden vindt hij het heerlijk.

Veel suc6!!

sjong jonge daar sta ik dan met mijn 12 jaar studie... arbei.....laten we het maar houden op een slecht werkend toetsenbord en zoek de overige fouten..
schaam Elke

Mijn zoontje vind ook echt niet alles meteen lekker maar dan bied ik het 4 dagen achter elkaar aan en dan gaat het wel steeds beter!
Volhouden denk ik.

Oja, en appels geef ik Jonagolds!
Verder; peer, banaan en ook al een keertje aardbei!

Iris krijgt van mij kiwi, galia meloen, aardbei, sinaasappel, mandarijn, banaan, peer, appel, pruim, witte druiven.
Wel alles goed gepureerd hoor!!
Welke appels zoet zijn weet ik eigenlijk ook niet, de groenteman komt hier aan de deur en ik vraag hem gewoon altijd lekker fruit en groente voor onze kleine meid.

hoi,
ik dacht dat de Goud Reinette lekker zoet was. Die gebruik ik. Soms ook wel eens andere hoor. Ik maak ook alles zelf en de gestoomde appel-peer vindt ze erg lekker, maar ook mango, banaan, kiwi. Met aardbeien ben ik nog voorzichtig en sinaasappel moet ik nog proberen.

gr,
Sabine

Sinasappel met een liga erdoor heen, ook erg lekker en lekker zoet!

Terug
Bovenaan