wat voor fruit?

Mijn dametje is ook erg kieskeurig, maar ik probeer het idd wel verschillende keren. En vaak eet ze het na een aantal keren wel goed.
De sinaasappel en liga deed ik bij de eerste ook altijd, vond ze heerlijk, dan deed ik er ook altijd nog banaan door heen.
Verder heb ik altijd royal gala appels, die zijn lekker zoet.
Succes, Sil

Hoi,

Wij houden het even rustig met de fruitsoorten, ze krijgt een bananenprutje of appelprutje. Banaan leng ik een beetje aan met diksap en dan prak ik het en appel doe ik een minuut of 3 in de magnetron en dan heb je een heerlijke verse appelcompote. Appels zijn trouwens de kinderappels van de AH en dat zijn geloof ik Royal Gala's.

Fruit kan bij Heather wel wat stukjes hebben, dus ik prak het niet al te fijn. Hihihi, groente is een heel ander verhaal ;-)

Groetjes, KT

yes ik heb eindelijk iets gevonden! Eigenlijk heel simpel het stond gewoon in het meegeleverde kookboekje van de babycook.
stukken appel en sinasappel stomen en pureren. Sinasappel stomen klinkt vies en het ruikt ook vies, maar Jasmijn vond de mix met de appel echt fantastisch!!
groeten Elke

Hahaha, ja op de smaakpapillen van die kleintjes valt geen pijl te trekken. Hartstikke fijn voor je (en voor Jasmijn)!

Groetjes, KT

Inderdaad....af en toe vinden die kleintjes iets lekker dat ik ECHT niet door mijn keel kan krijgen!! Brrrrr.....

Voor 3 fruithapjes mix ik volgende:
2 bananen (gemiddelde grootte)
2 appels golden delicious
2 geperste sinasappelen
1 pakje liga 6+

Per hapje +- 200 gram

Terug
Bovenaan