Wat voor het naar bed gaan?

Nog maar even een topic.
Wat krijgen jullie kids al laatst voor ze naar bed gaan?.
Minoux krijgt eerst avondeten met een toetje (vla) en dan zo'n half uurtje later nog een fles met 100 cc melk. Die fles zijn we wel aan het afbouwen, maar ik zie het ook niet voor me dat ze helemaal niks meer drinkt voor het slapen gaan.
Wat geven julie? Water? Ook melk? Of iets anders?
En hoe..uit een beker, tuitbeker, met rietje, nog een fles met speen...???
Ik vroeg het me zo af.
Bedankt alvast voor de reacties.

Bianca

Hoi hoi,

Myrthe bouwde zelf dr avondflesje af met 9 maanden, Ze ging ineens minder drinken. Toen hebben we een keer niet gegeven en dat ging goed, dus toen zijn we gestopt.
Wij eten vrij laat 's avonds. Dus dat is het laatste wat ze krijgt. Avondeten en toetje (yoghurt of vla)
heel soms zijn we vroeg aan het eten en krijgt ze nog tuitbeker met thee. Vind ze lekker dus waarom niet.

Liefs Irene

onze meid krijgt 180cc peutergroeimelk.
Ze vind het heerlijk en zie het niet gebeuren dat die fles eraf kan. Ze eet s'avonds goed en toch nog lekker de fles zo goed als op.
groetjes annelies

Hier ook het avond eten en een toetje als laatste.
Geloof dat hij vanaf 6 maanden, toen hij met ons mee ging eten geen fles meer kreeg 's avonds.
Als we erg vroeg eten dan kan hij nog wel eens een tuitbeker met ranja ofzo krijgen, maar daar vraagt hij zelf naar als hij dorst heeft. ( O ja meneer kan wel nog een half bad leegdrinken, maar als dat van de dorst is weet ik ook niet... Haha)

Groetjes Wen

Daniel krijgt eigenlijk tussen het warme eten + toetje s'avonds (17;00) en naar bed gaan (20;00) eigenijk niets meer.
Overdag krijgt hij genoeg en vraagt er eigenlijk niet naar dus laten we het lekker zo.

Flesjes hebben we hier maar gehad tot Daniel krap een jaar was en sindsdien drinkt Daniel altijd uit een beker en sinds 16 maanden helemaal zelf.
tuitbekers en antilekbekers en al die ongein hebben we hier nooit gehad.
Bij het cb werd gezegd met 9 maanden dat dit heel slecht voor kaakontwikkeling was dus vandaar dat wij toen met en beker zijn begonnen.

Liefs Marina

Bente krijgt na het warme eten niks meer. Soms nog wel wat drinken na het eten, maar meestal is het toetje het laatste wat ze krijgt.
Een laatste fles was ze met een maand of 8 af.

Groetjes Danielle

Na het avondeten en toetje krijgt Renske niets meer. De laatste fles hebben we eraf gehaald toen ze 1 jaar was, toen mocht ze nog wel melk uit een antilekbeker, maar dat wilde ze niet.

Zarah krijgt na het eten (warme maaltijd en yoghurt als toetje) niks meer. Ze krijgt ook al heel lang geen avondfles meer, kan me niet eens herinneren vanaf wanneer, maar ze ging zelf steeds minder drinken, dus ben er maar mee gestopt. Zarah drinkt trouwens uit een rietjes-beker. Gaat heel goed en schijnt beter te zijn dan een 'gewone' anti lek beker. Maar het lijkt me ook wel erg makkelijk als ze uit een gewone beker kan gaan drinken, dus wie weet ga ik daar binnenkort maar eens mee beginnen.

Terug
Bovenaan