wat voor kleding doe je de baby aan in Juni?

hhmm..niet slim ik drukte al op enter,dus kon niks meer toevoegen.
maar ik heb geen idee wat voor kleertjes ik moet halen,bij mijn dochter vorig jaar januari was het makkelijk dan is het duidelijk winter en dus dikke kleren! maar nu...half Juni...zomer maar kan me niet voor stellen dat de kindjes in rompertjes gelegd worden!? ik wil nu toch onderhand wel is gaan shoppen maar wat??

Rompertje met een dun t-shirtje, en later op de dag of als het wel frisjes is dan doe je dr een broekje bij aan... Moet niet te warm maar dat merk je vaak wel aan het nekje. En zeker niet te koud. Juni kan best frisse dagen hebben hoor... dus zal wel een aantal shirtjes 56 / 62 gaan aanschaffen.

Groetjes!

MIjn jongste dochter is in augustus geboren en toen was het echt niet heel warm. Voor die paar warme dagen kun je altijd een romper aan doen, maar verder hebben ze gewoon lange mouwen aan en broekjes..

Ik heb rompertjes met lange mouwen en daar kan ik gewoon shirtjes/blousjes of tuniekjes met korte mouwen over aan doen. mocht het wel warm zijn, dan het zonder romper of zomerromper..

Succes.

Ik heb ook rompers met lange mouwen... met kort is veel te fris... Zó'n kleintje kan nog moeilijk warmte vasthouden... Maar daarover kan gerust een t-shirtje (zoals ik boven ookal neergezet had hihi)

Haha knap hoor... Ik heb me echt niet zo lang kunnen inhouden en heb bijna alles al aan kleertjes enz... Nu alleen nog de spulletjes zoals bad aankleedkussen lakentjes en shampoo's + lotionnetjes...
Geeft me wel rust ondanks dat ik weet dat we nog best even de tijd hebben...

Buuterfly86: Hallo jij geeft aan dat jij bijna alles al aan kleertjes hebt, ik ben van de mei maand (maar wel eind mei) en lees hier dus ook mee.
Hoeveel van welke maat heb jij zoals? Ik ben zo bang dat ik tekort of veel teveel heb.
En verder: goede vraag mammavanlizzy, ik vroeg het me ook af ;)

Terug
Bovenaan