wat voor kleertjes met dit weer?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Wat moet ik in vredes naam mijn kind aan doen met dit weer!!! Iets met lange mouwen lijkt me te warm, maar iets met korte mouwen te koud.

Wat doen jullie de kleine dreumes aan? En nog een zomerjasje als je naar buiten gaat?

Hoor het graag van jullie.

Groetjes Loesie

Hoi,
ik hoor eigenlijk bij het voorjaarsforum, maar lees en reageer hier soms stiekem mee.
Ik heb Quinn vandaag een t-shirtje aangedaan en een   vestje erover. Hier in huis is het vestje prima. Strakjes gaan we bij iemand op bezoek en zullen we daar wel in de tuin gaan zitten en dan kan het vest lekker uit.
Groetjes Veerle

Hoi,

Mijn dochter heeft gewoon korte mouwtjes aangekregen. Naar buiten wel een soort van zomerjasje aan. Als het vanmiddag warmer zal dat waarschijnlijk niet meer nodig zijn.
Je kunt eventueel ook een rompertje met lange mouwtjes aandoen en daarover dan een shirt met korte mouwtjes. Staat nog leuk en stoer ook.

Groetjes,
Renata

Goede vraag!!
Er is toch zo'n regel dat je de kinderen hetzelfde aan moet trekken wat je zelf ook aan hebt? Mijn dochter ligt nu nog in een t-shirt met lange mouwen. Misschien een beetje aan de warme kant want ik heb een t-shirt met korte mouwen aan.

Isabel heeft een shirtje met lange mouwen aan daarover heen een jurkje en daaronder een broekje.
Heb zelf ook nog geen t-shirt aan, nog iets te koud.

Groetjes Sharon

hoi hoi!!

inderdaad een goeie vraag! Ik sta soms zo te twijfelen. Ik neem mezelf altijd als uitgangspunt, maar ik ben echt een koukleum en je ziet mij niet met de eerste zonnestraal in een t-shirt, dus dan vind ik moeilijk om die kleine dat aan te geven. Ik heb toch voor een t-shirt gekozen, met een vestje erover. Sowieso heeft ie nog een rompertje aan, dus dat zal wel goed zijn.

groetjes
Mie

Goed onderwerp!

Ik weet het ook niet zo goed.
Hannah heeft nu nog gewoon een shirt met lange mouwen, broek en sokjes aan. Ik zelf heb zelf wel een shirt met korte mouwen aangetrokken, maar kan nou niet zeggen dat ik het echt warm heb...waarschijnlijk is het buiten warmer dan binnen...
even snel gecheckt...nee, buiten is het nu ook 20 graden, maar in de zon natuurlijk wel warmer en in het weekend wordt het misschien wel 25 graden.

Een zomerjas heb ik trouwens (nog) niet voor Hannah, wel drie winterjasjes (eentje in maat 56 die ze al de hele winter draagt, en twee in maat 62, maar die zijn allebei nog te groot). Wel een vestje, dus doe haar die maar aan denk ik als ik naar buiten ga. Ik doe denk ik zelf ook nog wel een jas aan.

Zomerkleding heb ik ook nauwelijks wat ze nu zou passen (ze is nu bijna 59 cm). Misschien toch maar wat dingetjes kopen dit weekend, zeker als het vaker zo warm word de komende tijd toch wel nodig. Mmm, mooi excuus om weer wat nieuws voor Hannah te mogen kopen

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

ik heb me laatst ook even lekker laten gaan bij de H&M en heb ipv een jasje een soort vestje gekocht, heerlijk dingetje, ook voor dit weer!

Everest draagt vandaag een rompertje met korte mouw en daarover een t shirtje met lange mouw en een lekker dun katoenen broekje

ikzelf draag een korte mouw maar brrrrr ik vind het nog niks warm hoor

Terug
Bovenaan