wat voor kleertjes met dit weer?

Moeilijk met dit weer in 1 keer he!
Ik heb het zelf niet zo snel warm,dus doe mijn dochtertje denkik daarom ookniet zo snel een t-shirtje aan met korte mouwen.
Alhoewel ik aan haar merk dat zij wel weer snel zweet..maar ze is ook nog verkouden..
Ze had vandaag een truitje aan met lange mouwen, wel een dunnen. Daar een rompertje onder zonder mouwen.

hallo!!!

ik heb gehoord dat je kindje altijd een laagje meer aan moet dan dat je zelf aan hebt! Dus dat bdoe ik maar!!

Je weet wat je je baby aan doet als het 18 graden is op zijn kamer. Zo denk ik dan ook weer. Als het 24 graden is in de kamer ligt hij in zijn romper in bed.

en dan, tja, in de tuin met dit weer...........alleen een rompertje zonder mouwen, hoor! Ik voel soms aan zijn armen en benen en die zijn nog warm! En dan is het weer anders als hij enthousiast trappelt of juist slaapt.

Hai,
Liv heeft een wit pakje aangekregen en een wit zonnehoedje. Ze heeft het niet heel erg warm gehad. Max heb ik wat luchtiger gekleed, die gaat ook alleen in een rompertje slapen. Hieronder een foto die gisteren gemaakt is (in NB was het 30 graden).

Terug
Bovenaan