wat voor kolfapparaat??

Hallo,

Ik gebruik een Medela Swing elektrische kolf. Ik kolf bijna alle voedingen voor mijn dochter (4 a 5 per dag). De kolf werkt in principe erg prettig. Ik vind alleen  het geluid  van de kolf vervelend (deze schijnt minder geluid te produceren als andere elektrische kolven). Ik zou het niet prettig vinden om met deze kolf op m'n werk te kolven.
En het grote nadeel van een elektrische kolf is m.i. dat er meer kapot aan kan gaan (wat bij mij helaas gebeurd is). Wel prima service van Medela trouwens!
Ik zou nu echter voor een handkolf gekozen hebben met alles wat ik nu weet. Alhoewel je met een elektrische kolf beide handen vrij kunt hebben, wat ook zo z'n voordelen heeft!

Groetjes Elle

Ik heb een Avent handkolf. Ik werk vier dagen in de week en heb vanaf dat mijn zoontje 3 maanden was, tot hij 14 maanden was  gekolfd op werkdagen. Ik heb de kolf dus heel veel gebruikt! Mij beviel hij prima, ik denk dat het een persoonlijke voorkeur is of je elektrisch of handkolf fijner vindt. Daar ga je op deze manier door ervaringen van anderen te horen helaas niet achter komen .

Groetjes,
Helena

Terug
Bovenaan