wat voor kwaaltjes hebben jullie allemaal??

A

Anoniem

Guest
Hallo mijn naam is miranda..mijn vriend en ik hebben een maand geleden de pil laten staan!!Ik moet volgende week donderdag(niet)ongesteld worden..
Nu was ik benieuwd wie nog meer eigenlijk binnekort ongesteld moeten worden en wat jullie kwaaltjes zijn!!
Mijn kwaaltjes zijn:
-opgezette buik
-dikkere tepels
-breder tepelhof
-donkerder tepelhof
-bobbeltjes op mijn tepels
Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben!!

Wij zijn al bijna een jaar bezig en ik heb al diverse kwalen voorbij zien komen hier.
Bind je er niet teveel op vast dat je zwanger zou kunnen zijn, want dan is de teleurstelling straks alleen maar veel groter als je ongesteld gaat worden.
Hoop natuurlijk voor je dat het raak is, zoals iedereen dat hier hoopt, maar wat je omschrijft kunnen net zo goed voorbodes zijn op je naderende ongi...

Ja maar het vreemde is dat ik dit nog nooit eerder heb gehad..ook niet als ik ongesteld moest worden

Nee dat kan idd, maar goed, een lichaam reageerd vaak heel anders als je stopt met de pil, spiraal of wat dan ook.
Hoop gewoon dat je niet teleur gesteld gaat worden want het leest alsof je er min of meer best een beetje van uit gaan dat het raak zou kunnen zijn.
Ik lees hier dus al een jaar mee en heb zelf ook diverse kwalen gehad en gelezen van anderen en dan bleken de rd toch te komen.
Wil je alleenbehoeden voor een teleurstelling ;-)

ja dat wardeer ik ook ontzettend van jou!!!ik weet gewoon niet zo goed wat ik denken moet!!!
lk las dat jij overtijd bent???
heb jij op dit moment ook kwaaltjes dan of helemaal niet??

In het begin dat we voor een kindje gingen voelde zag en vernam ik vanalles...
Helaas zijn we nu bijna een jaar verder voor ons derde ukje.
Op dit moment zit ik op dag 33 en ben 1 dag overtijd.
Nog geen RD te zien. Heb niet echt klachten, althans niet anders dan anders.
Verheug me nog nergens op want de vorige keer werd ik 16 dagen na mn eisprong toch nog ongesteld. (terwijl ik altijd dacht dat dit 14 dagen was, en dit was ook altijd zo)
Ik hoop van harte voor je dat je hartstikke zwanger bent! Worden nog een lastige anderhalve week hihi.
En pas op...wordt niet te verslaafd aan het forum (sprak een ervaringsdeskundige )

hoi engeltjuh,
ook ik ben gestopt met de pil en bij mij is de waslijst van kwalen ook zo enorm,
hoofdpijn (maar had ik eigenlijk altijd al), opgezette buik, 4 kilo zwaarder, pijnlijke onderbuik (gevoel van menstruatie), diarree (lekker!), veel plassen, vocht in benen.
Fijn he? Dat ontpillen! Al hoop ik voor jou natuurlijk dat de test zometeen positief is!
Groetjes Rimke

Terug
Bovenaan