wat voor kwaaltjes hebben jullie allemaal??

Hoi rimke bedankt voor je reactie!!!
Ja ik begin ook steeds meer te denken dat dit ontpillen is
als dat wel zo is dan ben ik wel verbaasd hoe je lichaam kan veranderen!!
mijn borsten zijn echt een stuk groter geworden en ze voelen ook veel voller!!
en mijn buik lijkt ook zo bol!!
ik heb ook steeds kramp,ik denk dan steeds dat ik ongesteld wordt!!
bah vervelend is dat zeg die onzekerheid

OOh meid we worden er gek van  wat ons lichaam doet.

indd.al die rare kwaaltje svan jou heb ik ook.ontpillen ????  zwanger ????
We weten het pas na NOD met posie test.

succes.

gr.Bambi

Hoi Bambi bedankt voor je reactie!!
wanneer moet jij (niet)ongesteld worden dan??
Ik donderdag.ik heb wel steeds steekjes in mijn buik maar wordt niet ongesteld ofzo!!
zelfs mensen die me goed kennen zeggen van jeetje wat zijn jou borsten gegroeid!!
wat voor klachten heb jij precies dan?
Liefs miranda

Hoi,

Ik moet 24 juli pas ongie worden. ( als het goed is, weet me cyclus nog nie echt)
Ik heb last van stemmingswisselingen, echt heel erg. Janken om niks. Boos reageren om niks, snauwen naar me ventje om niks, het wisselt met de minuut. Ook heb ik last van opvliegers van hier tot aan tokio, net of ik in de overgang zit hahah.

Af en toe gewoon midden op de dag misselijk, maar trekt snel weg. Soms ff steken in buik, maar ook zo weer weg. Dan nog borsten die voller aanvoelen, met groter hof dan normaal, meer van die bultjes erop en duidelijk zichtbare aders, anders heb ik dit echt noooit !!!

Nou heb ik die vage tussen tijdse bloeding gehad op dag 16 van cyclus tot ong. dag 20 met tussenstops dat wel, dat was helemaal vaag, maar heb sinds  dat wel minder last van mijn buik.

Vaag allemaal he, waarschijlijk vergeet ik nog wat maar, vind dit al aardig wat zo he. Wat jij ??

Wat denk je, past het een beetje bij jou beeld ??

Goh dan moet ik dus nog een hele week wachten  Pfff, hou ik nooit vol hahah.

gr. Bambi

hoi hoi..
jeetje wat is het toch wat met ons he haha
ik had gister ineens een jankbui..ik dacht echt van jeetje waar komt dat weg!!
en men vriend zegt ook van het ene moment ben ik heel lief enzo en nog geen half uur later kan ik vreselijk snauwen en kattig doen!!!
Wat mij heel erg opvalt is dat mijn buik boller is en dat mijn borste zo veanderen!!
ik heb van mezelf weinig borsten zeg maar dus je kan et heel goed zien dat ze echt een stuk voller zijn!!maar zeer doen ze niet!!

Hoi,

Ik had in week twee wel heel gevoelige borsten, ik kon ze bijna niet aanraken, ook heel hard, nou dat was zoiezo shocking  want mijn bosten zijn normaal gevoelloos, waar ik wel eens van baal. Tja of ze groter zijn valt bij mij niet zo op, heb al een cup d
maar de rest wel. Wachten wachten wachten, dat is alles wat ik kan doen.

gr. Bambi

Ik ben zo bang dat et bij mij gewoon ontpillen is
Maar ja moet helaas nog een paar dagen wachtte en dan maar hopen dat die  niet komen

hoi engeltje..

het kan van het ontpillen zijn,ik had dat ook meteen nadat ik gestopt was,halverwege de maand wist ik bijn azeker dat het zo was,maar helaas hoorde bij het ontpillen,bind je er niet op vast meid,anders is het alleen maar een teleurstelling..
maar het kan natuurlijk wel raak zijn ja,ik hoop het voor je..
succes..

gr priscilla

Terug
Bovenaan