wat voor maatje dragen jullie kleintjes?

Was benieuwd wat voor maatje kleding en luier jullie kindjes nu dragen?
Kyandro heeft nu maatje 74 van truitje/blousje echt wel nodig.broekjes gaan soms nog wel in 68.
en sinds vorige week heeft hij luiermaat 4.wat gaat het toch snel he!

liefs jootje

Vreselijk snel, maar hoe oud is je zoon? Mijn Julia is bijna 6 maanden, maar is een kleine baby. Bij de geboorte was ze 2935 gram en 48 cm. Ze zit sinds een paar weken in maat 68. Als maat luier heeft ze nummer 3. Ik ga donderdag 24 mrt naar het CB en ben echt benieuwd naar haar groei!

Warren zit ook in maat 74, de Kruidvat nr. 3 luiers krijg ik echt nog nèt dicht, maar 4 staat al klaar.

Wij gaan de 25ste weer naar het cb, ben ook erg benieuwd!

Als ik naar zijn eerste rompertjes kijk kan ik echt niet geloven dat hij zoooo klein was... En dan te bedenken dat hij bij geboorte ook al lang was!

Phoe, tijd vliegt idd, maar het is ook zo bijzonder om 'm groter, slimmer én ondeugender te zien worden!

X
Evje

Hij is nu bijna 6 mnd.weegt zo een 8 kg en 70 cm lang,wij moeten dinsdag weer naar cb,ben ook erg benieuwd.

mn dochter was een stuk kleiner en heeft pas vanaf 9mnd tot 1 jaar maat 74 aangehad,meisjes zijn over het algemeen toch kleiner en fijner.

liefs jootje

Karlijn is ruim 6 maanden en is 71 cm en weegt 7,5 kilo.
Ik heb nog niet zoveel kleertjes in maat 74 maar wordt toch wel hoog tijd dat ik ga shoppen want de meeste kleertjes van maat 68 zijn toch echt te klein.

Zoë zit in maatje 74 nu net.
afgelopen woensdag op het cb geweest ze was 68.5 cm en net geen 7,5 kilo.
ze was in 2 maanden 4,5 cm gegroeid.

het gaat super hard.
ik moet wel alle broeken verstellen met dat elastiek.
dus geen broeken zonder dat elastiek anders is de qwa lengte uit maar qwa breedte moet ze er nog in groeien. pampers maat 3.

gr Dango

Joelle is inmiddels 5,5 maand en draagt maatje 68
ze weegt inmiddels 7 kilo en is 65 cm en heeft kruidvat luier maatje 4.
wat gaat het hard he.
groetjes anouk

Terug
Bovenaan