wat voor maatje dragen jullie kleintjes?

Tygo is van de week naar cb geweest en woog 7800 gram en was 70 cm lang. Hij zit nu volop in maatje 68 voor z`n bovenkleding. (broek vaak 62)
Hoop dat dit een poosje zo blijft want ik heb veel zomerkleding in maat 74.

Liefs Marieke

Onze dochter is een grote.. :) met 4 maand was ze al 8100 gram en 67 cm. Nu is 't een maand verder maar ze draagt al een hele poos maat 74 en broekjes vaak maat 80. Ben de eerste kleertjes alweer aan het wegleggen.. :( Laatst leuk jurkje gekocht voor als 't dadelijk wat warmer is, maat 80, maar die zat helemaal goed, toch maar weer geruild voor een maatje groter. Ze is ook wel een dikkertje, maar ook wel lang, dus wel in proporties zeg maar.. :) Maar niet leuk dat ze elke keer zo snel uit haar maat is..
Liefs

Stan is komende vrijdag 6 maanden, morgen ga ik naar het cb. Ik schat dat hij ongeveer 7,5 kg is en we hadden laatst gemeten en hij was al 70 cm. Hier maatje 68 en luiers maat 3 van de DA.

liefs

De tweeling is 7 maanden, dochterlief weegt ruim 7 kilo en draagt maat 62/68 en maat 3 luiers. Haar broer weegt bijna 8,5 kilo en draagt zowel maat 68 als 74 (ligt aan het merk) en nog wel maat 3 luiers (wel de Activefit van Pampers, die zijn wat groter en flexibeler..

Gisteren weer cb geweest,Kyandro weeg op 10 gram na 8kg en 68 cm.hij was iets minder hard gegeroeid dan afgelopen tijd maar dat gtaf niks zeiden ze.ik heb luiers van c1000 of kruidvat.Kyandro kreeg rode striemen in zijn liezen...daarom maat 4 maar genomen.kreeg ze nog wel dicht hoor.
liefs jootje

Terug
Bovenaan