Wat voor melk?

Hoihoi,

Hier hebben we al zo´n 5 maanden geen avondfles meer. Na het warme eten nog een toetje en dan naar bed.
Tygo krijgt nog wel steeds elke ochtend een papfles gemaakt van opvolgmelk. (dat is het enige momentje dat hij nog even lekker bij mij ligt.... en dat wil ik er nog wel even inhouden)
Verder krijgt hij sinds 3 maanden halfvolle melk bij zijn boterhammen (3!?)
Helaas wordt er buiten deze fles en de melk bij het eten niets gedronken. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Groetjes Marieke

Hoi,

Hier sindskort 's morgen pap en een klein flesje. Bij de boterham nog een flesje (beide met opvolgmelk). Als dit pak leeg is gaan we over op de gewone melk. Verder drinkt Fenna als het meezit 's middags een paar slokjes diksap. Volgens het cb moest ik me daar niet al te veel zorgen over maken, omdat ze volgens hun toch wel voldoende vocht binnen krijgt. Volgens hen zou ze van zelf ook wel meer gaan drinken. Al diverse bekers en drankjes geprobeerd. Ik kreeg de tip van het cb om nu maar gewoon melk uit de fles te blijven geven en al het andere drinken uit een gewone beker. Wanneer ik nu weer een andere beker zou leren, zou ze binnenkort weer over moeten schakelen op de gewone beker.

Groetjes, ESther

Terug
Bovenaan