wat voor namen passen bij Peter?

haha vlindertjuhhh jammer is dat he dat we elkaar persoonlijk kennen,heetten ze straks hetzelfde.En dat kan niet want ik moet natuurlijk wel straks met je kunnen babyzwemmen enz he dan leuk!!!
Ik vond mees erg leuk en sven,oja en danny vind ik ook wel lief haha.

alwin vind ik niet zo mooi

maar bedankt dames.

x nice

hoi mijn man heet MIKE PETER, dus is Mike niet iets, ios niet bepaald hollands.

Tja Peter klinkt wel behoorlijk hollands dus om daar nou een meisjesnaam bij te zoeken in een totaal andere stijl....mwaaoh. Ff denken hoor...

Passend bij Peter:(en dan niet mijn eigen smaak maar wat past in de stijl van Peter zeg maar)

Jongens:                                                        Meisje:
Erik                                                                        Ella
Mark                                                                    Saskia
Ruben                                                                Anne
Lucas                                                                Tamara
Tom                                                                    

gr.Ing

Bedankt voor al jullie reacties,we hebben de volgende namen die wij gaan onthouden voor een meid en een jongen!

Sven                        mayenne        
melvin                      Mirthe
danny                        Sophie

Tussen deze namen staan zowel voor een jongen als een meid wat we dus graag willen,het kan trouwens altijd nog aan het einde weer anders worden haha,je weet maar nooit,maar tot nu toe hebben wij dus die 2 namen!

bedankt,

nice

Hey hoi!

Wat dacht je van Peter en Koen
Dat zijn de namen van  mijn broers  

Klinkt wel leuk hollands toch?

Groetjes!!

En nu nog 8 maanden wachten....

Ik vind Koen trouwens ook erg leuk bij Peter! Sven ook leuk maar weer niet bij Peter. Het blijft lastig.... Wij zijn er nog niet mee bezig. Eerst maar eens een echo!

lfs ing

Die echo is idd eerst belangrijker,maar fantaseren over namen is toch altijd leuke Inge?

Die echo is idd eerst belangrijker,maar fantaseren over namen is toch altijd leuke Inge?

Terug
Bovenaan