Wat voor schoenen?

<p>Hai, mijn zoontje van bijna 15 maanden is sinds deze maand zo goed als zelf gaan lopen. Nu wil ik ‘echte’ schoentjes kopen voor de eerste stapjes. Alleen overal waar ik kijk zijn het dichte leren schoenen. Met deze temperaturen geef ik hem liever een sandaal, maar die vind ik nergens (een met flexibele zool dus). Iemand tips waar ik kan kijken?</p>
 
snap het probleem! is dit iets? https://www.ilovespeelgoed.nl/liewood-sandalen-groen-maat-26.html?utm_source=Google&medium=CPC&campaign=Shopping&kwd_id=15630-AGI-11455401223-ASI-99712814983--69202&gclid=CjwKCAjw88v3BRBFEiwApwLevSaa93RdLbXY6ek0O-R4e41VOEBTAsRGPlJ15FG1XeoS77eENe5rIhoCqywQAvD_BwE
 
 
 
Ik weet niet welke maat hij heeft, maar ipanema heeft een serie (my first ipanema) met slippers (met bandje) en sandalen. Die hebben een flexibele zool.
 
Wij hebben altijd Teva's in de zomer voor de kindjes, maar een dichte neus kan heel fijn zijn in het begin, zeker als ze wat vaker vallen nog. Mijn dochtertje viel altijd haar teentjes open, zeker omdat haar nageltjes nog weinig voorstelden. Het 1e loopjaar toch gekozen voor dichte schoentjes bij haar, maar er zijn ook sandaaltjes met een dichte neus. Ze is nu 2 en draagt wel teva's. 
 
Ik ben ook absoluut dan van Teva’s. En kijk ook eens op de site van Limango. Daar staan vaak goede degelijke (veelal Duitse?) merkjes kinderschoenen en sandalen die er erg leuk uitzien, maar wel tegen een fijner prijsje dan in de winkel. Dus best of both worlds: goed voetbad en nog modieus ook. Succes!
 
Als hij pas deze maand voorzichtig zelf is gaan lopen zou ik hem nog zo min mogelijk met schoenen laten lopen. Liefst nog op blote voeten of sokken, anders slofjes of schoentje met een hele soepele zool. Hij moet eerst echt goed zelf leren lopen voordat je hem schoentjes aandoet. 
 
Terug
Bovenaan