Wat voor schoenen?

Maar is dat niet een beetje onpraktisch om geen schoenen te hebben als je naar buiten wil met je kindje dat net loopt? Voor binnen ben ik het helemaal met je eens om zoveel mogelijk op blote voeten te lopen, maar buiten...
 
Ook buiten doe ik zo min mogelijk schoenen aan bij mijn dochter. Ook op stenen en grind loopt ze gewoon op blote voeten. Kan met dit weer ook prima. Als het geregend heeft, of bijvoorbeeld op de scherpe tegels bij mijn ouders heeft ze leren slofjes aan. Zo kunnen de spieren zich het beste ontwikkelen. 
 
Hier zweren we ook bij Teva’s. Misschien niet de mooiste schoen maar ze lopen er goed op, kunnen wat hebben en drogen snel als ze nat worden. Helemaal top!
 
Sandalen van Kipling zijn ook heel fijn (En net wat hipper dan teva' s vind ik, al zijn teva's idd wel super goede sandalen) Kipling is niet goedkoop, maar t zijn echt goede sandalen. Voor schoentjes houd ik persoonlijk van Adidas en in de winter lekker laarsjes. 
Op blote voeten lopen buiten vind ik niks.. de straat is nu super heet met deze temperaturen, als mn oudste dochter op blote voeten even naar buiten loopt komt z se gauw terug naar binnen en zegt: Mama, straat is heet, doet pijn! Logisch ook. En je weet ook nooit waar ze in gaan staan.. poept, glas etc..
Ik werk op een kinderdagverblijf en niks is vervelender dan ouders die geen schoenen meenemen voor hun kinderen. En dan wel boos zijn als hun tenen blauw zijn omdat een ander kind met een fiets over de tenen is gereden... 
 
Terug
Bovenaan