Wat voor schoenen?

<p>Hoi, </p><p>Zoontje van ruim 15 maanden loopt nog niet, enkel max 4 'wiebele' stapjes de afgelopen weken. Leuk! Het zal er dus wel aankomen.</p><p>Nu vraag ik me af: wat adviseren julie voor een schoentje? Ik wilde eigenlijk wachten totdat hij kan lopen en dan een paar goede schoenen kopen, maar het is nu best fris soms buiten. Zijn vorige schoenen zijn te klein.</p><p>Koop ik nu iets 'simpels', wacht ik toch nog even of ga ik nu al voor die goede schoen?</p>
 
Attipas! super leuke verschillende schoenen die volledig flexibel zijn en niet duur. Wasbaar en gaan makkelijk aan. Op foto's zien ze uit als clown schoenen maar dat is om dat de sok inzakt. Als ze aan zijn zitten ze superleuk. 
Het kan nooit kwaad om een paar te hebben, ze zij. Antislip en zo beweeglijk dat tijdens leren lopen helemaal meegaan. Ook de neus is bol waar de tenen goed inkunnen zitten. Mijn dochter loopt en staat toch ook af en toe buiten als we in het bos zijn of in speeltuintje.
Je kunt altijd thuis even proberen en als het niks is retour sturen.
 
 
Shoesme flex zolen ✌️koop ze altijd bij TMS vaak met 70% korting. Ook bunnies jr, muyters hebben ze dr vaak. Elefanten schijntvergelijkbare schoentjes te hebben (Van Haren). 
 
Ik raad aan om eens bij een tweedehands kinderkledingwinkel te kijken. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou in de buurt beschikbaar is, maar hier worden veel nieuwe schoentjes verkocht voor 3-4 euro. Ook de leren schoenen. Dan kun je in ieder geval even kijken wat fijn is en is het niet gelijk zo duur. 
Leren slofjes met flexibele zool schijnt het beste te zijn :)
 
Wij hebben als eerste schoentjes schoenen van Bardossa, zijn heel fijn! Wel prijzig (wij hebben ze van vrienden geleend) dus daar moet je zin in hebben, maar zijn schoenen die als eerste schoentjes geadviseerd worden door fysio's ook enzo (naast shoesme en bunnies). 
Inmiddels loopt hij een maand of 2 en nu hebben we 'gewoon' allstars voor hem (die we al hadden ;)).
 
Wij zitten een beetje in dezelfde fase en hebben toch maar de dure shoesme schoenen gekocht. Hopelijk is dit maar 1 x nodig en kunnen we straks af met "gewone" schoenen. 
 
Hier ook shoesme en dan de extreme flex gebruikt destijds. Ik zou zeker nog niet naar een normale schoen gaan. Juist in deze fase is het echt het beste dat ze nog die flexibele zool hebben hoor. Mijn zoontje loopt inmiddels al een ruim half jaar op deze schoenen en blijft dat ook nog wel een tijdje doen. En ze zouden nog prima een ronde mee kunnen; heb bewust een neutrale kleur gekozen. Aanrader dus.
 
Terug
Bovenaan