Wat voor schoenen?

Wij zijn ook begonnen met de schoenen van shoesme en daar heeft ze zoveel plezier van gehad. Bezuinig nooit op schoenen als je kindje begint met lopen. Ik zou je dan ook adviseren om nu al een paar schoenen met flex zool in te slaan. Dat helpt om de je kindje te leren lopen, meer grip te hebben en zorgt voor een betere afwikkeling van de voet. Juist nu is het echt belangrijk om goede schoenen te hebben. Ik snap je dillema hoor, schoenen voor zo'n kleintje, daar zijn ze binnen no-time uitgegroeid. Zelf koop ik altijd de schoenen voor mijn dochter bij SuperSales met een flinke korting, zag dat ze van shoesme ook allemaal leuke aanbiedingen hebben. Hoop dat je wat leuks kan vinden! 
https://www.supersales.nl/mode/kinder-schoenen?merk=shoesme
 
Ik zou nu echt nog even iets van slofjes doen. Leren slofjes kun je ook buiten wel aantrekken. Pas als hij een paar weken stabiel zelfstandig loopt schoenen (met flexibele zool) kopen. Zo kunnen zijn voetjes optimaal ontwikkelen. 
 
Ik sluit mij aan bij dpl. In de schoenenwinkel werd ook afgeraden of zo snel al schoenen te kopen. Pas als ze een paar maanden goed lopen zou ik schoenen kopen met flexibele zool. Tot die tijd lekker lopen op leren slofjes
 
Terug
Bovenaan