wat voor schoenen????

Hoi,

wij dachten, dat Lars (nu 17 mnd.) schoenmaat 19 had, maar in de schoenenzaak hebben we hem maat 21 aangemeten. Heel handig: de binnenzooltjes kun je uit de schoentjes halen. Even kind op de zooltjes laten staan en je kunt meteen zien, of de schoenmaat goed is. Hij heeft nog wel een hoge wreef, waardoor we aan de veterschoenen vast zitten (soms een hele uitdaging om die vast te krijgen, met een wurmend kind...)

Groetjes, Marijon

Hoi,

Thomas is bijna 18 maanden en heeft eigenlijk maat 21, maar omdat hij zo ´n hoge wreef en brede voetjes heeft moet ik al sommige schoenen maat 22 halen.........

hoi hoi

hier nog slofjes sverre 17 maanden vandaag heeft groote voeten en een hoge vreef maar lopen ho maar. we hebben laatst zijn voeten opgeten omdat de sloffen weg waren maat 23/24 en dat een maand geleden.

ik wacht nog wel even met schoenen kopen. maar lopen ois hier ook vooral op blote voeten niet zo warm maar wel meer grip. doei doei lucy

Mijn zoontje liep met zijn eerste verjaardag en had toen al maatje 23.

Nu is hij net 19 maandjes oud en heeft nu schoenmaat 26,25 is te klein en valt hij vaak mee.
dus ook hier 1 die op erg grote voet leeft.
Ook heeft hij breede voet en hele hoge wreef,dus komt vaak in de trackstyle schoentjes terecht.

Terug
Bovenaan