wat voor sloffen dragen jullie kleintjes?

Dean heeft al verschillende merken slofjes gehad. Eerst 2 paar Boumy's, daarna winterslofjes van Lil Jo's en nu slofjes van A@pie. Over die laatste ben ik heeeeel tervreden en ze waren maar € 14,95. Dean heeft deze:

en deze:

Dean loopt nog niet, dus deze slofjes zijn ideaal. Lekker warm, zacht en soepel leer en leren antislip zooltje.

Groetjes,
Nelly.

Kay heeft twee paar slofjes..

Bovenstaande zijn van Inch Blue en van dun zacht leer...

Deze zijn van Boumy,.. Dikker (gewatteerd), warmer en ideaal met de klitteband bovenop! Je kunt hem dus maai aan het voetje laten aansluiten. Échte aanrader!!

Esmé mv Kay

hiya mommas!

Hahaha slofjes? Nevernooit dat Max die aanhoudt. Ik heb al moeite genoeg om hem gewoon zijn sokken (en de rest van zijn kleding) aan te laten houden Als ie ff 5 minuten op zijn eigen kamertje aan het spelen is komt ie terug in alleen een rompertje en 1 sok aan, terwijl ik hem toch echt volledig had aangekleed die ochtend. Hahaha Hij gaat een mooie toekomst als streaker tegemoet, let maar op dames...one day...zien jullie mijn zoon naakt over een of ander voetbalveld rennen. :)

Ajuus, ilja

Whaaahah! Mag ik alvast een handtekening dan? Mocht mijn (toekomstige) dochter dan een keer wild terugkomen van de chippendales.....heb ik alvast z'n krabbel!
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan