Wat voor toetje?

wij geven als toetje 150 cc opvolgmelk!
suuz staat er niks in het koevrije boek?

wat je zou kunnen geven is geitenvanillevla,
heb ik ook gegeven aan mn oudste,
verkopen ze gewoon bij de supermarkt hier

Hoi Veerle.

Hier zijn de jogolino`s erg favoriet!
Als hij het bakje aanziet komen gaat zijn mondje al open.
Je hebt ze in aardbeien en bananen smaak.
Succes gegarendeerd!!

Groetjes Mikkie.

ik geen al een week na zijn eten een danoontje maar ik weet niet of het wel mag
hij vind het wel echt zo geweldig leker
gr stephanie

bedankt sabine hihi al wist ik die al hahha ben dol op custaard laat het zelf overkomen uit engeland hah

en ja riane idd staat wel wat in maar dat mag hij dus nog ff niet

Hoi Suuz

Geitenyoghurt is ook errug lekker hoor en een goed alternatief volgens mij.
Mijn neefje (inmiddels 10 ) eet al heel zijn leven geitenyoghurt en drinkt geitenmelk vanwege een hele ernstige koemelkallergie toen hij klein was.
Hij is er nu al wel een   aardig eind overheen gegroeid, maar veel van koemelk krijgt hij niet dus vandaar dit alternatief.

groetjes irene

gewoon even volhouden denk ik.

ik wil zelf geen kant en klare toetjes met suiker geven aan Berend (en ook niet aan mezelf). In danoontje, vla en monapudding  zit heel veel suiker, dus daar begin ik niet aan. Als je er wel aan begint wennen ze aan zoet en krijg je gewone yoghurt er echt niet meer in. (Man, ik ben toch zo verantwoord bezig sinds ik zwanger werd, daarvoor dus echt niet).

Maar yoghurt zonder wat dan ook er in is best zuur. Vind ik zelf ook. Dus eventueel mildere varianten proberen zoals geitenyogurt of biogarde is ook het proberen waard.

Succes

Goed idee Janet. Was net op het CB en je mag dus wel gewone vla of pudding geven.
Maar ik probeer hier eerst nog die yoghurt. Gewoon elke dag een paar hapjes. Kijken of dat wat oplevert.

ach ja, het mag misschien  wel van het cb. Maar ik zelf doe het liever toch niet, in ieder geval niet meteen.

succes.

Terug
Bovenaan