Wat voor verzorgingsproducten gebruiken jullie?

In navolging van de luierstopic..
welke verzorgingsproducten gebruiken jullie allemaal en van welk merk?
Hier gebruik ik badspul, babyolie, billenzalf, haarlotion. Meer niet geloof ik. Ik gebruik het merk bodysol van de Action. Erg goedkoop, heel fijn spul  en hypoallergeen. Haarlotion is van de kruidvat trouwens.

Hee Veerle,

Wij gebruiken wasschuim, badolie, babyolie om lekker in te smeren en dat is van zwitzal en  ik gebruik  soms sudocreme.
Behalve de badolie gaat de rest erg lang mee.

groetjes

Hoi Veerle,

Even denken hoor:we gebruiken wasgel, babybadschuim, shampoo, bodylotion, sudocreme en we hebben ook de anti bergpads van de etos, maar dat vind ik niet zo fijn. Verder niet een speciaal merk, de meeste dingen hebben we gekregen...zwitsal, natusan...

Groetjes Monique

Ik  gebruikte badschuim, massageolie, haarlotion, zinkzalf en bodycreme van Zwitsal en bepanthen zalf. Maar Suze krijgt steeds meer last van droge, geirriteerde plekjes op haar huid.
Ben wat cremes gaan uitproberen en die van Weleda lijkt het best te werken. Nu heb ik badschuim en bodycreme van Weleda gekocht en ik denk dat ik de massageolie ook ga halen.
O ja, en ik gebruikte Zwitsal goedemorgen washandjes, maar daar ben ik ook maar even mee gestopt.

wij gebruiken hier badolie, zeepvrije wasgel, haarlotion, massageolie, shampoo, allemaal van zwitzal en op de badolie na is alles nog van voordat senna geboren werd.... we hadden met kerst een hele verzameling zwitzal spullen gekregen...

en voor de rest gebruik ik sudocreme en vaseline.

liefs marijke

ik ongeveer t zelfde haha
van switzal of etos.soms van yves rocher,als ik zo'n bui heb dat ik zin heb om kleine frutselflesjes (makkelijk voor in je tas) te bestellen en dan leuke kadootjes erbij te krijgen.als de postbode dan komt voel ik me bijna jarig

haai,

ik gebruik de shampoo, wasgel, medicinale badolie, haarlotion van zwitsal, de luierdoekjes van etos de babyolie van etos met lavendel erin, en altijd ook bij mijn twee grotere kids heb ik dit gebruikt standaard sudocreme en de nenuco haarcologna vind ik lekker ruiken   n gebruiken we af en toe dat was het wel zo,n beetje.

groetjes

Terug
Bovenaan