Wat voor verzorgingsproducten gebruiken jullie?

hoi hoi

ik gebruik   haarlotion, bodycreme schampoo , massage olie en slaapzacht met lavendel
van zwitsal

vind het lekker ruiken

ik had laast de baby olie van de kruidvat gehaaldd voor   jayla haar berg maar vond hem niet lekker ruiken en
mijn beste vriendinnetje had haar berg weggegaald met een kaart en en daarna ingesmeerd met die olie maar vond het niet lekker   wel is haar berg weg nu

groetjes mariella

Ik gebruik eigenlijk alles van Zwitsal ..... ben een grote fan van de badmelk met Vernix, de bodylotion met Vernix, de slaap lekker met lavendel en/of eucalyptus, shampoo en douchegel. Ook voor Laura gebruik ik deze producten nog steeds.
Daarnaast gebruik ik sudocreme/bepanthen voor de billetjes (als dat nodig is) en af en toe de haarlotion (ik doe meestal een paar druppeltjes op zijn truitje ..... dan ruikt hij nog steeds heel lekker en heeft hij niet zo'n vet hoofdhuidje).

Groeten, mam van Laura en Ruben

Balneum badolie voor droge huid, balneum creme en max 1/week natusan babyshampoo. Sudo-creme voor billetjes.
Verder eigenlijk niets. Heb wel anti-bergpads van etos geprobeerd, maar dat is helemaal niets.. Het berg is niet zo erg, dus ik doe er nu niets mee. En zijn bos blonde haartjes wordt wel steeds dikker, dus zie je het steeds minder, ha, ha!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan